PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: 25 Dec 2002 20:51:06 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Dalej nie wiem dlaczego sadzisz, ze piekarz bedzie tak poszukiwanym
    > zawodem.

    Bo chleb, psze Pana jakoś się od kilku tysięcy lat produkuje i nic nie
    wskazuje na to, żeby w następnym tysiącleciu coś sie w tym względzie
    zminiło.

    > masz tyle roznych zawodow (ten tajemniczy w ktorym pracujesz, elektryk,
    > energetyk (uprawnienia 110 kV), pomocnik piekarza, i z tego co pamietam
    > kolejarz), ze po prostu w duzej czesci z nich masz spore braki... albo
    > jestes... gennialny.

    Braki? I owszem, nikt nie jest omnibusem. W końcu wiedzę, której się nie
    uzywa szybko się traci. NA szczęście podstawy zostają i bardzo szybko
    utracone kawałki daje się odzywskać, szczególnie gdy wie sie gdzie można
    szukać - chociażby tak jak w wypadku oznaczeń przewodów (uczyłem sie
    jeszcze na starych normach).

    > przewidziec, czasie. Oczywiscie juz wtedy wiedziales, ze po komunizmie
    > bedzie demokracja i pseudo wolny rynek. I na koniec. Skoro wiedziales (to
    > w koncu wiadomo podobno od 27 lat), czyli praktycznie od kiedy pamietasz
    > to sam tych studiow nie zrobiles? I wez pod uwage jeszcze jedno - mowimu o
    > pracowniku fizycznym, ktory na polityce i ekonomi to sie specjalnie nie
    > zna.

    Wystarczyło poobserwować. Fakt, nie sądziłem, że się sypnie tak szybko.
    Gdyby się nei sypnął, to wiałbym na zachód.

    > Wiec z tego prosty wniosek. Jesli placa, ktora ci proponuja na utrzymanie
    > nie starczy, to nie warto jej brac. A niektorzy sie dziwia.

    TO głupi wniosek. Jeżeli nie ma innej, lepszej pracy, to trzeba się
    brać. Bo jakoś parę złotych to więcej niż zero. Zostać bezrobotnym jest
    łatwo. Wrócić do pracy juz gorzej. Poza tym dowolna płaca pozawala na
    dłuższe korzystanie z rezerw - wolniej się wyczerpują.

    --