PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 08:10:06
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Płókarz napisał:

    > I wszystkie te argumenty, bardzo prawdziwe, są psu na budę.

    Tak wiem, bo sekretarki i kadrowe w Polsce to ciemne kury kojarzone
    jeszcze z szklanką czarnej kawy na spodeczku i maszyną do pisania w
    gabinecie pełnym dymu z papierosów KLUBOWE.
    Nie wyobrażam sobie pracy w skomputeryzowanym sekretariacie, w którym
    nie można byłoby odczytać pliku PDF. Formacie w którym publikowane są
    wszelkie dokumenty: umówy, aneksy, oferty, dokumentacje, etc. Czy to
    bankowe, czy z US, czy z ZUS, czy od/do handlowców, kontrahentów.
    Twoim tokiem rozumowania tylko format tekstowy daje gwarancję odczytania
    zawartości dokumentu. Piszmy więc tylko w TXT.
    Format PDF został stworzony po to by zapewnić te elementy o których
    pisałem wyżej. Nie strasz ludzi, że korzystając z niego ograniczają
    swoje szanse na rozpatrzenie aplikacji.