PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 08:39:01
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dja7i8$9e4$1@news.interia.pl...

    > Tak wiem, bo sekretarki i kadrowe w Polsce to ciemne kury kojarzone
    > jeszcze z szklanką czarnej kawy na spodeczku i maszyną do pisania w
    > gabinecie pełnym dymu z papierosów KLUBOWE.
    > Nie wyobrażam sobie pracy w skomputeryzowanym sekretariacie, w którym nie
    > można byłoby odczytać pliku PDF. Formacie w którym publikowane są

    Twoje wyobrazenia to jedno, a rzeczywistosc to drugie. Mozesz sobie wysylac
    w pdf, mozesz w ten sposob znalezc prace trafiajac na firmy, ktore nie maja
    problemu z pdfem, ale ja troche sekretariatow widzialam i choc wcale nie
    siedzialy w nich "ciemne kury", to podstawowym narzedziem pracy byl Office i
    wiele pan mialo male pojecie o innych narzedziach, poniewaz nie nalezaly do
    osob sciagajacych e-booki w sieciach P2P lub obszerne raporty w pdfach ze
    stron ministerstw. Po prostu mialy inne zainteresowania niz soft, Siec itd.,
    a swoja prace dobrze wykonywaly - na Office'ie i Outlooku, podobnie jak ich
    kontrahenci, ktorzy przysylali im doce, xlsy i ppty. Wyznacznikiem bycia
    "ciemna kura" lub nie nie jest bynajmniej znajomosc przegladarek tekstu i
    softu innego niz ten, na ktorym sie na co dzien pracuje.

    > Format PDF został stworzony po to by zapewnić te elementy o których
    > pisałem wyżej. Nie strasz ludzi, że korzystając z niego ograniczają swoje
    > szanse na rozpatrzenie aplikacji.

    Ale ograniczaja. taka jest rzeczywistosc i on nic na to nie poradzi. No,
    moze branzy IT to nie dotyczy.

    I.