PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 08:45:34
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerry napisał(a):

    > Nie wyobrażam sobie pracy w skomputeryzowanym sekretariacie, w którym
    > nie można byłoby odczytać pliku PDF. Formacie w którym publikowane są
    > wszelkie dokumenty: umówy, aneksy, oferty, dokumentacje, etc. Czy to
    > bankowe, czy z US, czy z ZUS, czy od/do handlowców, kontrahentów.
    > Twoim tokiem rozumowania tylko format tekstowy daje gwarancję odczytania
    > zawartości dokumentu. Piszmy więc tylko w TXT.

    To strasznie kiepska masz wyobraznie. Bo ja sobie nie wyobrazam pracy w
    sekretariacie, w ktorym nie ma Worda, w koncu musza w czyms te swoje
    pisma i dokumenty pisac i napewno nie robia tego w LaTeX'u. Dlatego
    sekretariat bez Adobe Readera, ale za to z Wordem jest duzo bardziej
    prawdopodobna sytuacja, niz sekretariat z Adobem Readerem, ale za to bez
    Worda.

    > Format PDF został stworzony po to by zapewnić te elementy o których
    > pisałem wyżej. Nie strasz ludzi, że korzystając z niego ograniczają
    > swoje szanse na rozpatrzenie aplikacji.

    Ciekawe, ze jemu nie wolno, a Tobie akurat wolno straszyc zlym
    wyswietlaniem dokumentow wordowskich.

    Jesli format .pdf jest taki super fajny to wytlumacz mi czemu czesto
    sami pracodawcy na swoich stronach www umieszczaja oferty w plikach .doc
    zamiast w .pdf? Ja juz troche ofert przegladnalem i ani razu sie nie
    spotkalem z linkiem do pliku w formacie .pdf!

    --
    ::::::