PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 09:12:48
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem zakończyć tą dyskusję, bo sceptyków nie przekonam a dla tych
    których przekonałem wystarczyły te argumenty, które kilkukrotnie podałem
    ale Ty przytaszasz tak prymitywne powody, że muszę odpisać.

    > To strasznie kiepska masz wyobraznie. Bo ja sobie nie wyobrazam pracy w
    > sekretariacie, w ktorym nie ma Worda,

    ja także, lub innego edytora obsługującego format *.doc.

    Dlatego
    > sekretariat bez Adobe Readera, ale za to z Wordem jest duzo bardziej
    > prawdopodobna sytuacja, niz sekretariat z Adobem Readerem, ale za to bez
    > Worda.

    Nigdzie w mojej wypowiedzi nie znajdziesz wizji komputera z
    zainstalowanym Acrobatem a nie zainstalowanym Officem. Proszę, czytaj
    uważniej zanim coś odpiszesz. Office - jak w nazwie - to standard dla
    biura. Czy to w wersji MS, czy Open.
    Nie znaczy to, że komputer + Word to wszystko co możemy spotkać w
    polskich sekretariatach.

    > Ciekawe, ze jemu nie wolno, a Tobie akurat wolno straszyc zlym
    > wyswietlaniem dokumentow wordowskich.

    Nie straszę złym wyświetlaniem - informuję o tym, ponadto o możliwości
    edycji dokumentów Word przez osoby trzecie.

    Ja juz troche ofert przegladnalem i ani razu sie nie
    > spotkalem z linkiem do pliku w formacie .pdf!

    To przygotuj się na SZOK:
    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/1119.h
    tm
    http://www.apraca.pl/szgr/oferty_new.html
    http://www.ptchem.lodz.pl/pl/oferty_pracy.html
    http://www.abcpraca.pl/index.php?pid=61
    ponadto, ot tak co mi przyszło do głowy:
    http://www.zus.pl/formul/
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html
    http://www.wroclaw.pl/m3506/p5503.aspx?select=pdf
    http://dlafirmy.bzwbk.pl/_items/doc/przewodnik_bzwbk
    24_dla_firmy.pdf

    Życzyłbym sobie poważnej argumentacji na forum, nie krzykliwego
    przedstawiania swoich - często archaicznych poglądów.
    Pozdrawiam,