PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 10:42:06
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja także, lub innego edytora obsługującego format *.doc.

    ..i jeszcze komp na Linuxie :)

    > Nie straszę złym wyświetlaniem - informuję o tym, ponadto o możliwości
    > edycji dokumentów Word przez osoby trzecie.

    To moze poinformuj nas jeszcze, ze najlepiej jest wysylac .pdf
    zabezpieczone haslem i certyfikatem autentycznosci.

    Jakbys troche wysilil glowe, to sam doszedlbys do wniosku, ze mozliwosc
    edycji Twoich dokumentow przez osoby 3 jest dla Ciebie nieistotna,
    ponieważ :
    - osoba podejmujaca decyzje o zatrudnieniu nie sprawdza autentycznosci
    CV i LM,
    - w przypadku wysylki plik .pdf, osoba do ktorej wyslales CV i LM moze
    zawsze przepisac te dokumenty do worda dowolnie je przy tym modyfikujac,
    albo
    - moze je po prostu skasowac, a Ty nigdy sie o tym nie dowiesz!

    Dlatego zabezpieczanie sie przed edycja ww. nie ma kompletnie zadnego
    sensu i jest strata czasu, niepotrzebnym zawracaniem sobie glowy itd....

    > To przygotuj się na SZOK:
    > http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/1119.h
    tm
    > http://www.apraca.pl/szgr/oferty_new.html
    > http://www.ptchem.lodz.pl/pl/oferty_pracy.html
    > http://www.abcpraca.pl/index.php?pid=61

    Jak dla mnie jest to wyjatek potwierdzajacy regule.

    > http://www.zus.pl/formul/
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html
    > http://www.wroclaw.pl/m3506/p5503.aspx?select=pdf
    > http://dlafirmy.bzwbk.pl/_items/doc/przewodnik_bzwbk
    24_dla_firmy.pdf

    Nie czytasz uwaznie. Mowilem o ofertach pracy, a nie druczkach od ZUSu,
    mBanku, itp.

    > Życzyłbym sobie poważnej argumentacji na forum, nie krzykliwego
    > przedstawiania swoich - często archaicznych poglądów.

    Ja nie pisalem, ze .doc jest nowoczesniejszy od .pdf, tylko ze jest
    _PRAKTYCZNIEJSZY_ w uzyciu.

    --
    ::::::