PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Date: Fri, 21 Oct 2005 08:32:24 +0200

    Użytkownik Forest napisał:
    > zgodnie z tym, co wyczytałem w jednym z postów zacząłem wysyłać osobno cv i
    > osobno lm w pdf,
    i słusznie;

    ( autor chwalił się, że znalazł pracę po pół roku i w takiej
    > formie wysłał aplikacje) ; i od miesiąca nic, głucha cisza,
    to masz jeszcze 5 miesięcy aby się zacząć martwić - cierpliwości.

    a kiedyś - tzn.
    > kiedy cv i lm wysyłałem w jednym pliku - co najmniej dwa rozmowy na miesiąc,
    > poradźcie, pomóżcie, pocieszcie.

    zbieg okoliczności.

    Przewaga PDF nad doc w tym wypadku:
    - standard uniwersalny i niezależny od platformy sprzętowej i
    oprogramowania systemowego - (otworzy go Pani pracująca na MS Windows
    jak i na OS, XWindow w Linux i innych);
    - darmowa przeglądarka plików PDF;
    - uniemożliwienie edycji otrzymanego dokumentu bez specjalistycznego
    (płatnego) oprogramowania, lub technik niskopoziomowych. Wszystkie
    dokumenty, instrukcjie, dokumentacje publikowane w sieci - z tego powodu
    są właśnie prezentowane w PDF - odbiorca ma się z nimi zapoznać, a nie
    MODYFIKOWAĆ!!
    - To Twoje CV i list motywacyjny, wysyłając go w doc nie masz pewności,
    czy w takim formacie i w takim układzie otworzy się ono u Pani z np. z
    Wordem 6.0 !!! Wówczas Twoje CV wygląda jak kupa, a uwierz mi - nikt Ci
    go tam nie będzie formatował i w takiej formie trafi na biurko...skąd do
    niszczarki albo kosza! Format PDF zapewnia stabilność układu treści i
    grafiki na stronie.

    pozdrawiam,