PracaGrupypl.praca.dyskusje › co mozna zrobic z zyciem?

  • 1. Data: 2007-03-26 19:01:00
    Temat: co mozna zrobic z zyciem?
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    siedze dzis w pociagu powrotnym z pracy i tak sobie rozmyslam...

    mam calkiem dobra prace, stala, troche stresowa. glownie przez przelozonego.
    nienajgorzej zarabiam. jest to kolejne juz miejsce pracy - branza
    telekomunikacyjna ale chodzi mi po glowie, ze to chyba jednak nie to.

    chcialbym zmienic prace, najlepiej branze. np. na finansowa. moze jakis
    fundusz inwestycyjny? albo biuro projektowe? i tak do wszystkiego trzeba sie
    douczac, doszkalac wiec czemu nie? moze w koncu trafie na cos co lubie robic
    :)

    co o tym myslicie? co mozna zrobic z zyciem jak sie jeszcze jest przed
    30-tka? :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-26 19:03:04
    Temat: Re: co mozna zrobic z zyciem?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 26-03-2007 o 21:01:00 homereska <h...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > robic
    > :)
    >
    > co o tym myslicie? co mozna zrobic z zyciem jak sie jeszcze jest przed

    Spotkać TĘ kobietę. Ożenić się. Mieć dzieci. Mieć po co żyć. :)

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-03-26 19:26:43
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > Spotkać TĘ kobietę. Ożenić się. Mieć dzieci. Mieć po co żyć. :)

    dobry pomysl :) to juz w lipcu. dzieci troche pozniej :))

    a zawodowo? tutaj tez bym chcial sie realizowac :)

  • 4. Data: 2007-03-27 06:01:52
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    homereska napisał(a):

    > a zawodowo? tutaj tez bym chcial sie realizowac :)

    jakieś studia podyplomowe z branży w której chciał byś się rozwijać i
    wtedy zobaczysz czy chcesz to robić

  • 5. Data: 2007-03-27 07:51:40
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    > jakieś studia podyplomowe z branży w której chciał byś się rozwijać i
    > wtedy zobaczysz czy chcesz to robić

    tiaaa... ciekawe co poradzisz mi, też mam podobny dylemat, chciał by zmienić
    branże na inną z niezłej, nienajgorzej płatnej pracy, gdzie mam stanowisko
    kierownicze. Problem tkwi w tym że narazie siedzę na d*** w jednym miejscu
    ale jak się skończy ten projekt to zacznie się jeżdżenie po Polsce i
    robienie za przedstawiciela handlowego i szkoleniowca, a powoli mam dosyć
    ludzi z wodociągów i PECów, bo w tej branży robie. narazie siedzę u klienta
    i będę u niego siedział przez najbliższy rok albo i dwa lata, ale potem będę
    musiał wrócić do firmy, a gdy o tym myślę to żyg** mi się chce że znowu będę
    musiał patrzeć na ten bałagan, totalny zamęt, psychologię i brak
    odpowiedzialności. czy istnieją jakieś testy z których można się dowiedzieć
    co w ogóle chciało by się robić w życiu?

  • 6. Data: 2007-03-27 09:23:33
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    homereska wrote:

> [...]
    > :)
    >
    > co o tym myslicie? co mozna zrobic z zyciem jak sie jeszcze jest przed

    Stwierdzenie, czy zawod/branza Ci sie podoba, wymaga IMHO co najmniej
    roku pracy w zawodzie/branzy, wiec szukanie metoda probowania kolejnych
    losowych rzeczy to nie jest najlepsza strategia, zwlaszcza jak sie ma
    juz za soba eksperymentalne "wczesne lata dwudzieste".

    Postaraj sie moze skonkretyzowac zarzuty wobec swojej obecnej kariery i
    swoje wymagania/pragnienia. Np.: chcialbys wiecej kontaktu z ludzmi czy
    mniej "uzerania sie" z ludzmi? Wiecej czy mniej akcji i adrenaliny?
    stanowisko pozwalajace na "gwiazdorstwo" poprzez indywidualne, mierzalne
    osiagniecia czy spokojne miejsce w duzym zespole? Itd. Przemysl kazdy
    aspekt. Zastanow sie, czy Twoje niezadowolenie nie wynika z rzeczy
    specyficznych dla danej firmy, a nie calej branzy/zawodu.

    Przypomnij tez sobie, co Cie w zyciu dotychczas krecilo jako hobby czy
    zainteresowanie, rozloz to na czynniki pierwsze i znajdz zrodlo
    satysfakcji, a potem zastanow sie, czy i gdzie czegos podobnego mozna
    doswiadczyc w zyciu zawodowym.

    Uzbrojony w te przemyslenia wybierz sie ewentualnie do jakiegos dobrego
    doradcy zawodowego.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 7. Data: 2007-03-27 20:13:39
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > odpowiedzialności. czy istnieją jakieś testy z których można się
    > dowiedzieć co w ogóle chciało by się robić w życiu?

    o, o, o, oto świetny pomysł jest :) takie testy predyspozycji do zawodu
    (tylko bardziej profesjonalne i inteligntne niż te co mają w urzędach pracy
    lub można znaleźć w necie) mogłyby nasunąć ciekawe wnioski.

    ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie?

    pozdr

  • 8. Data: 2007-03-29 19:11:54
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Patryk napisał(a):

    > ale potem będę
    > musiał wrócić do firmy, a gdy o tym myślę to żyg** mi się chce że znowu będę
    > musiał patrzeć na ten bałagan, totalny zamęt, psychologię i brak
    > odpowiedzialności.

    Za krótko pracujesz, popracuj jeszcze ze 2 lata i się uodpornisz
    potem to będziesz tylko pilnował własnych spraw, jak będziesz
    czekał 6 godzin na wydanie sprzętu z magazynu który jest pilnie
    potrzebny do testów a magazyn nie chce wydać bo jeszcze nie wprowadzili
    do systemu magazynowego i przyjmiesz to ze spokojem i nie będziesz się
    denerwował, znaczy że się uodporniłeś.

    E.

  • 9. Data: 2007-03-30 05:37:47
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > co o tym myslicie? co mozna zrobic z zyciem jak sie jeszcze jest przed
    > 30-tka? :)

    sex, można obciąć sobie jajca, można kogoś zabić, można zostać doradcą
    leppera(uwaga na sexwymagania), możesz palnąć se w łeb, i wiele wiele
    innych, w każdym razie szkoda życia na marazm.

  • 10. Data: 2007-04-02 20:00:14
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    Użytkownik "homereska" <h...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy lub można znaleźć w necie) mogłyby nasunąć ciekawe wnioski.
    >
    > ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie?

    Od tego są doradcy zawodowi i to nie jest głupi pomysł odwiedzić takiego.
    Sam mam podobny problem, trzecia firma w ciągu trzech lat i to dalej nie to.
    Był ktoś lub miał jakieś doświadczenie z doradcą/konsultantem zawodowym?