PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma EDS - kto ją zna?

  • 1. Data: 2007-03-26 13:17:29
    Temat: Firma EDS - kto ją zna?
    Od: "agent" <a...@g...pl>

    Czy ktoś z Was zna/słyszał coś może o tej firmie? Czy wsród formułowiczów są
    aktualni lub byli pracownicy tej firmy?
    Będę wdzięczny za opinie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-26 19:02:08
    Temat: Re: Firma EDS - kto ją zna?
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    Egurola Dance Studio?? :) www.taniec.com

  • 3. Data: 2007-03-26 22:04:18
    Od: Axxy <a...@n...mail>

    agent napisał(a):
    > Czy ktoś z Was zna/słyszał coś może o tej firmie? Czy wsród formułowiczów są
    > aktualni lub byli pracownicy tej firmy?
    > Będę wdzięczny za opinie.
    >
    > Pozdrawiam

    Jest to duża amerykańska firma świadcząca m.in. usługi outsourcingowe
    IT na całym swiecie.

  • 4. Data: 2007-03-27 07:13:37
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    a ja widziałem piwo z etykietką "eds"

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 5. Data: 2007-03-27 10:30:19
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was zna/słyszał coś może o tej firmie? Czy wsród formułowiczów
    > są aktualni lub byli pracownicy tej firmy?
    > Będę wdzięczny za opinie.
    Firma istnieje w Polsce ok 8-9 lat. Swiadczy uslugi np dla Opla w Gliwicach.
    Firma inwestuje w pracownikow - b. drogie kursy konczace sie certyfikatami
    np MCSE . Zarobki w 1999 na poczatek dla osoby po studiach 2,5-3 tys zl.
    Bardzo dobra atmosfera.
    Nie wiem jak jest teraz nie mam kontaktu z osobami ktor pracuja w EDS

  • 6. Data: 2007-03-27 21:53:32
    Temat: Re: Firma EDS - kto j? zna?
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 27 Mar 2007 12:30:19 +0200, "tomek" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Firma inwestuje w pracownikow - b. drogie kursy konczace sie certyfikatami
    >np MCSE . Zarobki w 1999 na poczatek dla osoby po studiach 2,5-3 tys zl.

    Netto czy brutto?

    --
    z/svc

  • 7. Data: 2007-04-01 08:53:28
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    > Czy ktoś z Was zna/słyszał coś może o tej firmie? Czy wsród
    > formułowiczów są aktualni lub byli pracownicy tej firmy?

    A co są przyjęcia ?
    Z tego co wiem to dobra firma.