PracaGrupypl.praca.dyskusje › javart, javatech, ibm, hp, erudis ... ?

  • 1. Data: 2007-03-26 19:00:15
    Temat: javart, javatech, ibm, hp, erudis ... ?
    Od: "x" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Chciałbym poznać opinie na temat tych firm, które umieściłem w temacie jak i
    również innych firm, wartych uwagi dla kogoś szukającego pracy jako architekt
    J2EE. Chodzi mi możliwości rozwoju oraz warunki finansowe.

  • 2. Data: 2007-03-27 05:55:49
    Temat: Re: javart, javatech, ibm, hp, erudis ... ?[OT]
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    x napisał(a):
    > Witam Szanownych Grupowiczów
    >
    > Chciałbym poznać opinie na temat tych firm, które umieściłem w temacie

    a gdzie się mieści firma (...) ciekawą nazwę ma :D

  • 3. Data: 2007-03-27 17:37:43
    Temat: Re: javart, javatech, ibm, hp, erudis ... ?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "x" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    architekt
    > J2EE. Chodzi mi możliwości rozwoju oraz warunki finansowe.

    Javatech oraz Erudis - bardzo pozytywne doswiadczenia we wspolpracy
    HP - bardzo pozytywne doswiadczenia z punktu widzenia pracownika jakis czas
    temu.

    moge polecic wszystkie powyzsze - ze wskazaniem na HP.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot