PracaGrupypl.praca.dyskusjeco mozna zrobic z zyciem? › Re: co mozna zrobic z zyciem?
    From: "Patryk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co mozna zrobic z zyciem?
    Date: Tue, 27 Mar 2007 09:51:40 +0200

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    > jakieś studia podyplomowe z branży w której chciał byś się rozwijać i
    > wtedy zobaczysz czy chcesz to robić

    tiaaa... ciekawe co poradzisz mi, też mam podobny dylemat, chciał by zmienić
    branże na inną z niezłej, nienajgorzej płatnej pracy, gdzie mam stanowisko
    kierownicze. Problem tkwi w tym że narazie siedzę na d*** w jednym miejscu
    ale jak się skończy ten projekt to zacznie się jeżdżenie po Polsce i
    robienie za przedstawiciela handlowego i szkoleniowca, a powoli mam dosyć
    ludzi z wodociągów i PECów, bo w tej branży robie. narazie siedzę u klienta
    i będę u niego siedział przez najbliższy rok albo i dwa lata, ale potem będę
    musiał wrócić do firmy, a gdy o tym myślę to żyg** mi się chce że znowu będę
    musiał patrzeć na ten bałagan, totalny zamęt, psychologię i brak
    odpowiedzialności. czy istnieją jakieś testy z których można się dowiedzieć
    co w ogóle chciało by się robić w życiu?