PracaGrupypl.praca.dyskusjeco mozna zrobic z zyciem? › Re: co mozna zrobic z zyciem?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co mozna zrobic z zyciem?
    Date: Tue, 27 Mar 2007 21:23:33 +1200

    homereska wrote:

    > siedze dzis w pociagu powrotnym z pracy i tak sobie rozmyslam...
    >
    > mam calkiem dobra prace, stala, troche stresowa. glownie przez przelozonego.
    > nienajgorzej zarabiam. jest to kolejne juz miejsce pracy - branza
    > telekomunikacyjna ale chodzi mi po glowie, ze to chyba jednak nie to.
    >
    > chcialbym zmienic prace, najlepiej branze. np. na finansowa. moze jakis
    > fundusz inwestycyjny? albo biuro projektowe? i tak do wszystkiego trzeba sie
    > douczac, doszkalac wiec czemu nie? moze w koncu trafie na cos co lubie robic
    > :)

> [...]

    Stwierdzenie, czy zawod/branza Ci sie podoba, wymaga IMHO co najmniej
    roku pracy w zawodzie/branzy, wiec szukanie metoda probowania kolejnych
    losowych rzeczy to nie jest najlepsza strategia, zwlaszcza jak sie ma
    juz za soba eksperymentalne "wczesne lata dwudzieste".

    Postaraj sie moze skonkretyzowac zarzuty wobec swojej obecnej kariery i
    swoje wymagania/pragnienia. Np.: chcialbys wiecej kontaktu z ludzmi czy
    mniej "uzerania sie" z ludzmi? Wiecej czy mniej akcji i adrenaliny?
    stanowisko pozwalajace na "gwiazdorstwo" poprzez indywidualne, mierzalne
    osiagniecia czy spokojne miejsce w duzym zespole? Itd. Przemysl kazdy
    aspekt. Zastanow sie, czy Twoje niezadowolenie nie wynika z rzeczy
    specyficznych dla danej firmy, a nie calej branzy/zawodu.

    Przypomnij tez sobie, co Cie w zyciu dotychczas krecilo jako hobby czy
    zainteresowanie, rozloz to na czynniki pierwsze i znajdz zrodlo
    satysfakcji, a potem zastanow sie, czy i gdzie czegos podobnego mozna
    doswiadczyc w zyciu zawodowym.

    Uzbrojony w te przemyslenia wybierz sie ewentualnie do jakiegos dobrego
    doradcy zawodowego.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533