PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek chorobowy po ustaniu umowy o prace a zasilek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2007-03-26 19:25:46
    Temat: Zasilek chorobowy po ustaniu umowy o prace a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Emilia" <a...@o...pl>

    Witam

    Mialam podpisana umowe o prace na czas określony na 6 miesiecy.

    Po rozwiązaniu umowy o prace ze wzgledu na stan zdrowia (przebyta operacja)
    przebywam na zasilku chorobowym już prawie 6 miesiąc.

    Podobno okres przebywania na zasiłku chorobowym wlicza się do okresu 365 dni
    do otrzymania zasilku dla bezrobotnych. Chociaz nie wiem czy zasiłek
    chorobowy po ustaniu umowy o prace tez się wlicza do tych 356 dni.

    Łącznie przepracowałam i przebywałam na zasilku chorobowym 358 dni.

    Czyli zabraknie mi 7 dni żeby przejść na zasilek dla bezrobotnych.

    Czy po ustaniu zasilku chorobowego moglabym zatrudnic sie
    na miesiac aby dociagnac do 365 by moc otrzymac zasilek dla bezrobotnych?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam serdecznie
    Emilia