PracaGrupypl.praca.dyskusje"co chciałby pan robic za 5 lat › Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
  • Data: 2003-09-24 17:29:36
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał > Gdybym uslyszal taka
    odpowiedz, dostalbym ataku smiechu.
    > Ale ja juz pisalem, ja sie nie znam wiec nigdy bym takiego pytania nie
    > zadal.
    Ja podobnie. Pytanie należy do kategorii durnych i na rozmowie
    kwalifikacyjnej pada dość często. Co więcej, raz spotkałam się z
    "jubileuszową" serią: - Co by Pani chciała robić za 5 lat? - A co za 10? - A
    jak wyobraża Pani sobie siebie za 25 lat?
    Chyba powinnam mieć plan życia przed sobą... Taaa... a na emeryturę odejdę
    za 35 lat... To już było blisko... ;-)))
    Na takie pytania generalnie staram się odpowiadać z uśmiechem i humorem...
    Na ile to metoda nie wiem, bo nie akurat wszystkie prace jakie dostałam były
    po rozmowach pozbawionych tego typu ciekawostek :)

    mangha