PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciezkie czsy

  • 41. Data: 2002-12-04 10:23:07
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    PLONK

  • 42. Data: 2002-12-04 13:56:35
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:asi9nd$gk5$1@news2.tpi.pl,
    Wrangler <a...@i...pl> napisał(a):
    > Myślę że za dużo żądasz ! Raczej bym powiedział że powinnaś optować przy
    > kwocie około 2000-2200zł brutto. Jak sam szukałem pracy to z uśmiechem na
    > twarzy przyjmowali me żądania ! Mam podobne doświadczenie i kwalifikacje,
    > itd. ale 1800 netto to za dużo chcesz otrzymać !!!!!

    A czemu jej mowisz , ze za duzo chce, tyle sie wycenia to niech tyle zada -
    nic ci do tego. Zawisc przez ciebie przemawia.

    > Tyle ma Informatyk na rękę w Banku Śląskim po 4 latach pracy !!!!!

    Informatyk to moze byc czlowiek od drukarek i kabelkow ( tu moze taka kwota
    bedzie) i administrator systemu ( ale taki prawdziwy nie z nazwy), ktory
    zarabia n*1800.

    Przemek

  • 43. Data: 2002-12-04 15:40:22
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    > ...może ten mail kogos zdenerwuje ,,,ze dlaczego nie ja tylko inni , albo
    tez
    > jak śmie.....

    no cos Ty ;-))) ani dzial handlowy ani slask mnie nie interesuje. Zreszta,
    nie wysylalam tam mojego CV.

    > ile powiedzieć...chcialabym dostac ok 1800 netto :) !!! co wy na to???!!!!
    > czekam na wasze zdanie,,,pilne!!!!

    dla mnie malo, ale to wszystko zalezy co sie umie (a nie co sie studiowalo
    czy ze sie gdzies pracowalo), co bedzie robilo w dziale handlowym i dla kogo
    (w jakiej jest sytuacji finansowej) - tego nie napisalas.

    i mala podpowiedz, jak bedziesz w pracy uzywala jakiegos edytora to potrenuj
    pisanie na klawiaturze. Takie przecinki, kropki, spacje w nadmiarze i do tego
    w zlych miejscach wywoluje negatywne wrazenia a w dokumentach dla klienta sa
    dyskwalifikacja.

  • 44. Data: 2002-12-04 19:21:53
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A czemu jej mowisz , ze za duzo chce, tyle sie wycenia to niech tyle
    zada -
    > nic ci do tego. Zawisc przez ciebie przemawia.

    nie przemawia, ale z doświadczenia wiem że przedobrzenie w postaci podania
    wyższej kwoty niż średnio reszta ludzi podaje, poowdoje że o drugim etapie
    możesz dziś pomarzyć, jak dziennie na rozmowy idzie 10 kandydatów i każdy ma
    atuty w rękawie !!!!
    żadna zawiść, tylko piszę o jej szansach versus żądaniach !

    > Informatyk to moze byc czlowiek od drukarek i kabelkow ( tu moze taka
    kwota
    > bedzie) i administrator systemu ( ale taki prawdziwy nie z nazwy), ktory
    > zarabia n*1800.

    zgadza się może być od kabelków i innych tam ... ale dziś ogólnie
    informatyk jest od wszystkiego, w bankach może nie ale w innych firmach tak
    !
    zauważ ze banki też zwalniają i nie są na tyle hojne aby dziś nawet adminowi
    z certyfikatami Cisco, SCO, Oracle 9i itd... w katowicach dać na początek
    wiecej niż te 1800zł !!!!!! Taka jest prawda i mnie nie przekonasz !!!!! No
    chyba że wejdziesz bocznymi drzwiami ... ale to inna gadka wtedy!!!

    Wrangler

  • 45. Data: 2002-12-04 23:26:00
    Od: "dynio" <t...@a...eu.org>

> [...]
    No
    > chyba że wejdziesz bocznymi drzwiami ... ale to inna gadka wtedy!!!

    chrzanisz waszmosc z calym szacunkiem ale za 1800 to sie nie da
    placac 1000 za mieszkanie, utrzymujac samochod i inne sprzety
    nie wspominajac o dokulturalnianiu bytu i rozrywkach
    zdaje mi sie, ze najwazniejsze to jest to co potrafisz
    jezeli potrafisz duzo i/lub [jedno b.] dobrze to znajdziesz jelenia ktory
    tego potrzebuje
    a posiadanie dyplomu nie swiadczy o faktycznych kwalifikacjach
    pzdr
    d.

  • 46. Data: 2002-12-05 11:22:17
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A nie jest tak ?, mam Ci dać email kumpla, sobie z nim pogadasz prywatnie
    > !!!
    > W 1995r admin mógł dostać na ręke na początek 3000 kawałki, ale Ci co się
    > przyjmowali przed 2000r
    > dostawali już ochłap i dziś się cieszą że mają pracę za te 1800zł !!!!!!!
    > W bankach dostawało się kasę dobrą w połowie lat 90 ale po 2000 to juz
    płacą
    > jak wszędzie gdzie indziej !!!
    >
    > Wrangler

    witam,

    2 lata temu w centrali duzego banku (nazwy nie pamietam) osoba
    odpowiedzialna
    za kwestie bezpieczenstwa (+ chyba administracja systemu) zarabiala tyle, ze
    jedynym
    problemem przy kupnie "C" klasy byl kolor.......

    pozdr,
    chlodny_

  • 47. Data: 2002-12-05 13:27:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Rysiek O." <R...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "ewelina" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Gdzies czytalem ze najlepiej to jest poczekac az pracodawca zaproponuje
    > kwote. Wtedy mozesz sprobowac ja podbic. <cut>>
    Tyle, ze takiego pracodawce spotkac to cud. Praktycznie zaden nie mowi ile,
    tylko pyta, ile ty bys chcial zarabiac na tym stanowisku. A jesli spytasz
    ile chca zaplacic, to nie dostajesz odpowiedzi albo wykretne 'chcemy
    wiedziec, na ile sie Pan ceni' i tyle.
    pozdr
    /p

  • 48. Data: 2002-12-05 23:33:48
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > chrzanisz waszmosc z calym szacunkiem ale za 1800 to sie nie da
    > placac 1000 za mieszkanie, utrzymujac samochod i inne sprzety

    W Wawie napewno, ale w katowicach mieszkanie 40mkw masz za 600zł, a to czy
    masz samochód czy nie to pracodawcy nie obchodzi !

    > nie wspominajac o dokulturalnianiu bytu i rozrywkach
    > zdaje mi sie, ze najwazniejsze to jest to co potrafisz
    > jezeli potrafisz duzo i/lub [jedno b.] dobrze to znajdziesz jelenia ktory
    > tego potrzebuje

    jeśli istnieje względnie normalny rynek pracy, ale tych jeleni coraz mniej
    !!!

    > a posiadanie dyplomu nie swiadczy o faktycznych kwalifikacjach

    zgadza się

    Wrangler

  • 49. Data: 2002-12-16 18:37:42
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 03 Dec 2002 17:23:39 +0100, "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>
    wrote:

    >Informatyk... zaraz mnie szlag trafi... czy na dentyste, albo
    >weterynarza też każdy mówi lekarz?

    A czy dentysta nie jest lekarzem? A może weterynarz to taki młynarz?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa