PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciezkie czsy

  • 1. Data: 2002-12-03 12:20:57
    Temat: ciezkie czsy
    Od: "ewelina" <s...@o...pl>

    witam!

    ..może ten mail kogos zdenerwuje ,,,ze dlaczego nie ja tylko inni , albo tez
    jak śmie.....
    dostałam pracę tzw . po znajomości, skonczylam studia - informatyka w
    ekonomii, jezyk angielski biegle itp. doswiadczenie w pracy jest . - dział
    handlowy.....teraz mam mozliwosc pracowac rowniez w dziale handlowym
    mniejsza firma produkcyjna śląskie na podobnym stanowisku ......moje pytanie
    jest nastepujace...... dzisiaj mam spotkanie i padnie jeszcz e raz temat
    zarobkow......
    ile powiedzieć...chcialabym dostac ok 1800 netto :) !!! co wy na to???!!!!
    czekam na wasze zdanie,,,pilne!!!!

    papa
    i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-03 12:47:18
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "ewelina" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zarobkow......
    > ile powiedzieć...chcialabym dostac ok 1800 netto :) !!! co wy na to???!!!!

    No i ? Nie bardzo rozumiem co masz namysli przez 'ile powiedziec'. Jesli
    chodzi o kwote brutto to dodaj jakas 1/3 z 1800 i masz wynik. Jesli chodzi o
    to czy to duzo - w Warszawce nie, a na Slasku - nie wiem.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2002-12-03 13:00:43
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Nie odbierz tego źle z mojej strony !!!
    Myślę że za dużo żądasz ! Raczej bym powiedział że powinnaś optować przy
    kwocie około 2000-2200zł brutto. Jak sam szukałem pracy to z uśmiechem na
    twarzy przyjmowali me żądania ! Mam podobne doświadczenie i kwalifikacje,
    itd. ale 1800 netto to za dużo chcesz otrzymać !!!!!
    Tyle ma Informatyk na rękę w Banku Śląskim po 4 latach pracy !!!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-12-03 13:11:47
    Od: "|~|ierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > Tyle ma Informatyk na rękę w Banku Śląskim po 4 latach pracy !!!!!

    Nie moze byc......tak malo !!!!!

    --
    _____________________
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-12-03 13:20:58
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    tak mało !!!!!! żebys wiedział, mam 2 kumpli którzy tyle zarabiaja, jeden
    jako admin od systemów Unix a drugi w bankowości elektronicznej !!!
    Nie ma się co oszukiwać, dzis nikomu wiele nie płacą, a jak się zmienia
    pracę to kwota 1500zł netto na poczatek u wielu przyjmuje smiech na twarzy,
    nawet z tytułem doktora i 10 letnim stażem pracy w firmie komputerowej !!!
    (z tym też się spotkałem)

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 6. Data: 2002-12-03 13:23:34
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    > itd. ale 1800 netto to za dużo chcesz otrzymać !!!!!
    > Tyle ma Informatyk na rękę w Banku Śląskim po 4 latach pracy !!!!!

    dlaczego? co z tego ze tyle ma informatyk po 4 latach pracy?
    co z tego ze Ty zgodzilbys sie na taka kwote?

    Do Eweliny, zadaj tyle na ile sie wyceniasz. Ja mialem tak ze jak zazadalem
    mniej to nikt nie odpisywal na moje oferty.
    Zazadalem wiecej, zaczeli mnie powaznie traktowac, juz jest pare konkretnych
    przejawow zainteresowania ze strony pracodawcow.

    pozdrawiam Cie Ewelina i do dziela. Powodzenia.

    pozdr.
    artur

  • 7. Data: 2002-12-03 13:27:13
    Od: "ewelina" <s...@o...pl>

    oki...
    a gdybym powiedziała 1500 brutto +(500-400) -premia np w delegacji
    ...pojda na cos takiego..czy to ja moze bede niemiłosiernie stratna????

  • 8. Data: 2002-12-03 13:33:25
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > a gdybym powiedziała 1500 brutto +(500-400) -premia np w delegacji
    > ...pojda na cos takiego..czy to ja moze bede niemiłosiernie stratna????

    No te jest realne moim zdaniem, kwota 1500brutto + płaca zmienna od wyników
    !
    Uważam że na próbnym żądać względnie mało, aby być konkurencyjnym. Ale tym
    samym zaznaczyć że po okresie próbnym kwota taka i taka by Cię zadowalała !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 9. Data: 2002-12-03 13:36:21
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > dlaczego? co z tego ze tyle ma informatyk po 4 latach pracy?

    ma to że ktos na to samo stanowisko nie dostanie na próbnym wiecej niż 1200
    na rękę !
    Jeśli zażądzasz od razu 1800 to pracodawca pomyśli że będziesz conajwyzej
    chciał zejść
    200-300zł niżej, ale i tak będziesz za drogi !!!

    > co z tego ze Ty zgodzilbys sie na taka kwote?

    konkurencja, znam osoby które z doświadczeniami kilkuletnimi i tytułem
    doktora chcą
    pracę za 1200 na rękę aby rodzinę móc utrzymać !!!

    Owszem należy sie cenić wyżej, ale jeśli od razu podajesz kwotę weterana na
    danym stanowisku to nikt Ci tyle nie da !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 10. Data: 2002-12-03 13:37:49
    Od: s...@w...pl (Sebastian)

> [...]
    > chciał zejść
    > 200-300zł niżej, ale i tak będziesz za drogi !!!

    macie rację, a ja pracuję od 2,5 lat w tej samej firmie na umowe o dzieło i
    dostaje brutto 3300.
    kasa jest zależna od firmy, od jej zapotrzebowań i twoich możliwości i
    umiejętności.