PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciezkie czsy

  • 31. Data: 2002-12-03 18:51:59
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:asiu3t$4qu$1@news2.tpi.pl...
    > no racja to był dobry wybór !!!! dziś już chyba z innych miast w Wawie nie
    > potrzebują lub boom minął .......

    No nie jest to tak do konca pewne - mysle, ze czesto przyjezdni maja wieksze
    szanse na prace niz ludzie z Warszawy - sa mobilni, maja odwage by
    przyjechac i walczyc o robote, tym bardziej wiec beda ja chceli utrzymac,
    maja mniejsze wymagania - co nie znaczy, ze sie nie cenia - po prostu nie
    maja wygorowanych ambicji, zwiazanych z tym, ze sa z Warszawy, co jest
    niestety dosc czeste. A boom faktycznie minal, to zadna tajemnica.
    pozdr
    /p

  • 32. Data: 2002-12-03 18:57:24
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > dokładnie !!!!! no i trzeba mieć upór i cierpliwość !!!!
    >
    > Wrangler
    Wg mnie recepta jest taka:
    1. Wiedza i umiejetnosci
    2. Znajomosc srodowiska (co czesto idzie ramie w ramie z punktem 1, vide
    praca u integratorow, robisz projekt w jednej firmie, drugiej i juz znasz
    ludzi a oni znaja ciebie i wiedza co umiesz)
    3. Wiedza nt psychologii bytow czlekoksztaltnych z dzialow HR ;) czyli jak
    belkotac zeby samemu nie zglupiec i zeby ladnie bylo. Czasem HR-y maja duzo
    do powiedzenia, czasem to one robia wstepna selekcje, wiec te zapore jakos
    trzeba przejsc.
    4. Szczescie
    5. Jesli powyzszych punktow nie ma lub sa w szczatkowej postaci to dopiero
    pozostaje upor i cierpliwosc.

    Ale moge sie mylic oczywiscie.
    pozdr
    /p

  • 33. Data: 2002-12-03 20:36:29
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    tak racja, wszystko się zgadza !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 34. Data: 2002-12-03 23:00:36
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A nie jest tak ?, mam Ci dać email kumpla, sobie z nim pogadasz prywatnie

    Nie no stary coś pierniczysz.

    Do niedawna pracowałem w BZWBK w Data Center we wrocławiu
    i na kwotę 1800 netto to dziewczyna właśnie z Help Desku
    rzeczywiście mogłaby prychnąć kawą w twarz w trakcie rozmowy.

    O jej poziomie wiedzy już kiedyś pisałem więc nie będę
    się powtarzał bo pare osób (w tym ja) mogłoby się poczuć
    sfrustrowanych.

    Aha, dodam tylko, że pracownicy z Help Desku nie chcieli
    brać do domu służbowej komórki aby być tzw. On Call
    (płatne dodatkowo i to słono)

    pzdr

    Gluestick

  • 35. Data: 2002-12-04 01:40:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ewelina <s...@o...pl> wrote:
> [...]

    > jak śmie.....
    > dostałam pracę tzw . po znajomości, skonczylam studia - informatyka w
    > ekonomii, jezyk angielski biegle itp. doswiadczenie w pracy jest . - dział
    > handlowy.....teraz mam mozliwosc pracowac rowniez w dziale handlowym
    > mniejsza firma produkcyjna śląskie na podobnym stanowisku ......moje pytanie
    > jest nastepujace...... dzisiaj mam spotkanie i padnie jeszcz e raz temat
    > zarobkow......
    > ile powiedzieć...chcialabym dostac ok 1800 netto :) !!! co wy na to???!!!!

    Biorąc pod uwagę niezdecydowanie jakie aż wyziera z tego, co napisałaś
    (treść i styl), to powinnaś się wziąc bardzo szybko za siebie. Inaczej
    ciężko będzie.
    Zapomniałaś te4ż podać najważniejszego - w jakim rejonie ta praca i
    jakie będą Twoje obowiązki. Bez tego ciężko jest powiedzieć cokolwiek.

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2002-12-04 07:35:21
    Od: "Vetch" <v...@m...pl>

    Hej !

    Użytkownik "ewelina" <s...@o...pl> napisał
    > [...]
    > oki...
    > a gdybym powiedziała 1500 brutto +(500-400) -premia np w delegacji
    > ...pojda na cos takiego..czy to ja moze bede niemiłosiernie stratna????

    Ewelina, nie słuchaj dupków, którzy z zazdrości umniejszają Twoją
    wartość.
    Jeśli czujesz się na siłach, cenisz siebie i wiesz mniej więcej, jakie są
    płace na podobnym stanowisku, to po prostu NIE BÓJ się tego
    zaproponować, a co więcej nie obawiaj się reakcji Twojego
    pracodawcy.
    Po prostu, jeśli mu nie przypasuje podana przez Ciebie kwota, to
    jako porządny człowiek (mam nadzieję), powie otwarcie że nie da rady.
    A jeśli będzie kręcił, wtedy dopiero zmienisz taktykę.

    Ale podstawa, to WIARA w siebie.
    Pracodawca od razu rozpozna, czy jesteś uległa, podatna na presje,
    chwiejna, czy raczej pewna siebie i "wiesz, czego chcesz".
    Dlatego, nie poddawaj się wątpliwościom.

    Powodzenia !

    --
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 37. Data: 2002-12-04 07:55:17
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    STRZELALI GŁUCHYCH ZSIADŁYM MLEKIEM !!!! Drogi Kolego
    jesteś niebosko rozstrzepany......albo nie uważny ..albo ..masz problemy z
    zapamiętywaniem krótkiego tekstu z kilkoma najważniejszymi
    informacjami.........rejon został podany jak również dział nie bede mowila
    juz o wielkości firmy..............polecam przeczytanie jeszcze raz tekstu a
    potem dopiero zabrania glosu -...........zamiast drogi Płaszczyco zdobywco
    świata i jego przodowniku o jak się wydaję poglądzie wszystko najlepiej
    wiedzacego (na bieżąco czytam listę dyskusyjną widząć Twoje dziwaczne miano)

  • 38. Data: 2002-12-04 09:58:12
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ewelina, nie słuchaj dupków, którzy z zazdrości umniejszają Twoją
    > wartość.

    twoje stwierdzenie było tu nie na miejscu dupku ......

> [...]
    > jako porządny człowiek (mam nadzieję), powie otwarcie że nie da rady.
    > A jeśli będzie kręcił, wtedy dopiero zmienisz taktykę.

    a czy porządny człowiek, to nie bądż taki pewny, bo jako ten nie porządny do
    drugiego
    etapu wówczas nie dotrze !

    Wrangler

  • 39. Data: 2002-12-04 09:59:46
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    a kto Ci każe wierzyć w coć co jest faktem o zarobku 1800zl ???!!!
    wiesz że są regiony bardziej płatne i mniej chyba co nie ???

    Wrangler

  • 40. Data: 2002-12-04 10:00:33
    Od: "Vetch" <v...@m...pl>

    Hej !

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał
    > [...]
    >
    > twoje stwierdzenie było tu nie na miejscu dupku ......

    No cóż... bolesna prawda dotyka szczególnie tych,
    którzy czują się winni.

    EOT.