PracaGrupypl.praca.dyskusje › [chyba trochę OT] Który to bank szuka ?

  • 1. Data: 2005-04-21 10:05:19
    Temat: [chyba trochę OT] Który to bank szuka ?
    Od: "dres, dresik" <d...@B...SsPpAaMaUu.op.pl>

    W skrócie Bank poszukuje studentów - praktykantów do wdrożenia i analizy
    systemu.
    Jak wiecie który, to napiszcie - ja tam nie będę trzymał kasy.

    Tu oryginał ogłoszenia
    http://praca.onet.pl/144443,detalog.html

    pozdro.
    Krzysztof
    'dres_z_BMW'

  • 2. Data: 2005-04-21 10:15:32
    Temat: Re: [chyba trochę OT] Który to bank szuka ?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    dres, dresik napisał(a):
> [...]
    > systemu.
    > Jak wiecie który, to napiszcie - ja tam nie będę trzymał kasy.

    rozczaruje Cie - kazdy bank przyjmuje studentow na praktyki. i to jest
    jak najbardziej naturalne - jakos musi sobie wychowac zastepcow

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-21 10:24:12
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: dres, dresik [Thu, 21 Apr 2005 12:05:19 +0200]:

    > W skrócie Bank poszukuje studentów - praktykantów
    > do wdrożenia i analizy systemu.
    > Jak wiecie który, to napiszcie - ja tam nie będę trzymał kasy.

    Mi to ogloszenie wyglada raczej nie na zwalanie na tych
    praktykantow calej roboty, ale na wyszkolenie sobie na
    przyszlosc paru sztuk, ktore nie tylko teoretycznie sie
    beda znac na tym co robia, ale beda juz mialy pewna
    praktyczna podstawe i znajomosc specyfiki pracy w tym
    konkretym banku.

    Metoda IMO dosc dobra.

    Kira