PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny bzdura

  • 1. Data: 2005-04-21 06:48:49
    Temat: list motywacyjny bzdura
    Od: "po567" <p...@w...pl>

    takie ogłoszenie w radiu Kielce "EL-COP" zatrudni mężczyzn do brygad
    porządkowych na terenie obiektów w Kielcach. CV i list motywacyjny należy
    składać pod .......... " ludzie puknijcie sie w głowe , kandydat na
    sprzątacza kibli nie napisze wam listu motywacyjnego , co miałby w nim
    zawrzeć ???????? , zę lubi brud i smród

  • 2. Data: 2005-04-21 07:00:24
    Temat: Re: list motywacyjny bzdura
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "po567" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składać pod .......... " ludzie puknijcie sie w głowe , kandydat na
    > sprzątacza kibli nie napisze wam listu motywacyjnego , co miałby w nim

    W jednej z ksiazek Terry'ego Pratchetta z serii Swiata Dysku byl opis tego,
    jak w Imperium Agatejskim rekrutacja na czysciciela kibli wymagala napisania
    poematu o pieknych zapachach, o wyznaczonym metrum i innych parametrach :)

    I.

  • 3. Data: 2005-04-21 07:28:45
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    po567 napisał :

> [...]
    > składać pod .......... " ludzie puknijcie sie w głowe , kandydat na
    > sprzątacza kibli nie napisze wam listu motywacyjnego , co miałby w nim

    Nie dotyczy to tylko sprzątania sraczy! ja na przykład nigdy bym nie napisał
    listu motywacyjnego, bo jak raz napisałem to pracowałem za marne grosze, z
    pensją nawet o 40 dni opóźnioną, więc zmieniłem prace, listu nie napisałem
    i wypłata jest zawsze pierwszego i do tego co 3 miesiące podwyższana! i tak
    jest moim zdaniem zawsze, bo list motywacyjny, to informacja o tym jak
    zrobić pracownika w ptola! To jest list od nas w którym tak naprawdę
    zawieramy informację o nas(o których nie wiemy) które wprawny "spec od
    robienia w ptola" potrafi odczytać.
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-04-21 07:35:35
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    napisania
    > poematu o pieknych zapachach, o wyznaczonym metrum i innych parametrach :)

    No ale to był Terry Pratchett... U niego wszystko jest możliwe - Bogowie
    kaca, herbarki antykacowe, etc. :))))))))

  • 5. Data: 2005-04-21 09:55:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-21, Maciej Sobczyk <m...@o...pl> wrote:
    > No ale to był Terry Pratchett... U niego wszystko jest możliwe - Bogowie
    > kaca, herbarki antykacowe, etc. :))))))))
    To była KAWA! Klatchiańska zresztą.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT warning
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą

  • 6. Data: 2005-04-21 14:32:57
    Od: "Don Chichot" <c...@B...gazeta.pl>

> [...]
    > składać pod .......... " ludzie puknijcie sie w głowe , kandydat na
    > sprzątacza kibli nie napisze wam listu motywacyjnego , co miałby w nim

    Myślisz, że firma "EL-COP" czytuje tą grupę? :)

    --
    Don Chichot

    "Socjaliści bardzo troszczą się o biednych, opiekują się nimi i dbają, aby
    nigdy nie przestali być biedni, bo biedni są im potrzebni jako wyborcy".