PracaGrupypl.praca.dyskusje › na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?

  • 1. Data: 2005-04-21 08:14:05
    Temat: Re: na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-21, new <p...@g...pl> wrote:
    > Na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    Spore. Poszukaj sobie na stronach SAPa cen szkoleń (a raczej całych
    ścieżek). Będziesz miał świadomość ile warta jest Twoja wiedza.
    Bardziej konkretnej odpowiedzi Ci nie dam, bo sam nie wiem. Wszyscy
    moi znajomi robiący coś związanego z SAPem zasłaniają się klauzulą
    o nieujawnianiu wynagrodzenia w umowie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Mądry Polak po errorze
    /z pamiętnika administratora/

  • 2. Data: 2005-04-21 08:29:14
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "new" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > Na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    > Podobno jest czesc zasadnicza + płaca za wyjazdy do klientow.
    > Jakiej wielkosci jest jedna i druga?
    >
    > dziekuje

    Ja sie spotkalem od 5.000 do 11.000 netto / miesiac. Ale nie wiem czy to
    standard czy nie.

    Kolega chyba poczatkujacy w SAP, jesli nie wie? :)
    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-04-21 09:06:52
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Maciej Sobczyk napisał :

> [...]
    > standard czy nie.
    >
    > Kolega chyba poczatkujacy w SAP, jesli nie wie? :)
    1500/h bierze duża firma od dużej firmy za godzinę pracy specjalisty.
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-04-21 10:30:32
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

  • 5. Data: 2005-04-21 10:47:35
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 21 Apr 2005 10:29:14 +0200, gdy "Maciej Sobczyk"
    <m...@o...pl> napisał:

    >Ja sie spotkalem od 5.000 do 11.000 netto / miesiac. Ale nie wiem czy to
    >standard czy nie.

    do 15 tysięcy brutto.

    http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&q=SAP+konsu
    ltant+zarabia

    r.

  • 6. Data: 2005-04-21 13:31:55
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > Stało się to Thu, 21 Apr 2005 10:29:14 +0200, gdy "Maciej Sobczyk"

    > do 15 tysięcy brutto.
    >
    > http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&q=SAP+konsu
    ltant+zarabia

    A moze ktos wie jak wyglada caly proces szkolenia ,
    zeby zostac konsultantem sap ? ile cos takiego kosztuje i czy
    sa jakies firmy w Polsce, w ktorych odplatnie mozna nabyc szkolenie
    i certyfikat ? Bardzo bym prosil o informacje od ludzi , ktorzy pracuja
    juz w tym zawodzie i moga doradzic od czego najlepiej zaczac.

  • 7. Data: 2005-04-21 13:40:08
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "york" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i certyfikat ? Bardzo bym prosil o informacje od ludzi , ktorzy pracuja
    > juz w tym zawodzie i moga doradzic od czego najlepiej zaczac.

    Wątpię, czy doczekasz się informacji :) To jest wiedza tajemna dla wybranych

  • 8. Data: 2005-04-21 17:12:23
    Od: "york" <r...@w...pl>

    > Wątpię, czy doczekasz się informacji :) To jest wiedza tajemna dla wybranych

    Moze ktos sie znajdzie :) w sieci malo informacji znalazlem na ten tem.
    Przeciez Ci ludzie musieli wczesniej gdzies sie szkolic ? :) na studiach
    raczej takiego kierunku nie mieli

  • 9. Data: 2005-04-21 18:03:46
    Od: Artur Bartnicki <a...@d...eu.org>

    HERAKLES <h...@b...pl> pisze, co następuje:

    [17 linii ciach - AB]

    > 1500/h bierze duża firma od dużej firmy za godzinę pracy specjalisty.

    Uwielbiam takie przeliczenia. Ktos dostaje stawke godzinowa firmy
    konsultingowej, mnozy sobie to przez 172 (czy ile teraz srednio
    przypada godzin pracy na miesiac) i mowi "ooo, ci konsultanci to musza
    zgadniac kase".

    Podczas gdy:
    - stawka firmy ma sie nijak do stawki, jaka otrzymuje na reke
    konsultant
    - i ma to sens, bo firma amortyzuje konsultantowi wiele rzeczy, np.
    brak projektow, koniecznosc samodzielnego poszukiwania i zdobycia
    klienta
    - NIKT nie zaklada ciaglego oblozenia konsultanta, w praktyce
    oblozenie klasy 100-120 godzin w miesiacu jest uznawane za bardzo
    dobre
    - to sa pieniadze za czesto naprawde ciezka i upierdliwa prace w
    rodzaju "dzis w Warszawie, jutro dwa dni we Frankfurcie, a potem
    tydzien w Pcimiu Dolnym i nikogo nie obchodzi, kiedy sie tam
    dostaniesz"
    - w przypadku stalych/dlugotrwalych projektow bardzo rzadko korzysta
    sie ze stawki godzinowej, najczesciej jest to wtedy jednak ustalona
    stawka za caly projekt.

    --
    ___ ___ ----------------------------------------------------
    ---

    This car is rust free - the dealer didn't charge for it.

  • 10. Data: 2005-04-21 18:23:07
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Moze ktos sie znajdzie :) w sieci malo informacji znalazlem na ten tem.
    > Przeciez Ci ludzie musieli wczesniej gdzies sie szkolic ? :) na studiach
    > raczej takiego kierunku nie mieli

    Jesli ukończyłes z dobrym wynikiem ekonomie i/lub informatykę i bardzo
    dobrze znasz przynajmniej angielski.
    I masz doświdczenie w pracy z systemiami tej klasy tj: jako konsultant ERP
    lub uzytkownik kluczowy u końcowego użytkownika SAP to masz wszelkie
    predyspozycje aby ubiegać o stanowisko młodszego konsultanta.

    rafal