PracaGrupypl.praca.dyskusje › choroba dziecka

  • 1. Data: 2004-03-01 11:18:07
    Temat: choroba dziecka
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Na jakich zasadach moze matka dostac zwolnienie od pracy gdy ma chore
    dziecko? Czy jest platne 80%, czy wpierw musi wykorzystac 2 dni "na opieke",
    czy gdy pracuje w dwoch miejscach moze korzystac z zwolnienia tylko w jednej
    pracy (pozniej w domu jest maz)?

    Adam

  • 2. Data: 2004-03-01 19:57:30
    Temat: Re: choroba dziecka
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opieke",
    > czy gdy pracuje w dwoch miejscach moze korzystac z zwolnienia tylko w

    Jest platne 80%, placi ZUS (=pieniadze przyjda po miesiacu), dodatkowo
    podpisje sie oswiadzcenie, ze dzieckiem nie mial sie kto zajac.
    Ja nie musialam brac 2 dni "na dziecko" w ramach zwolnienia - moim zdaniem
    to bez sensu, te dni sa przeznaczone na inne "nagle wypadki".

    Katia

  • 3. Data: 2004-03-01 19:58:25
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy gdy pracuje w dwoch miejscach moze korzystac z zwolnienia tylko w jednej

    Zwolnienie na opiekę nad chorym dzieckiem otrzymasz od lekarz rodzinnego.Płatne
    80% podstawy wymiaru.Jak pracujesz na dwóch etatach, rozumię że jeden
    popołudniu, to może zastąpić Cię mąż. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-03-04 09:56:54
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Mon, 1 Mar 2004 12:18:07 +0100, na pl.praca.dyskusje, Adam napisał(a):

> [...]
    > czy gdy pracuje w dwoch miejscach moze korzystac z zwolnienia tylko w jednej

    moze nie wiem o co ci chodzi ale idzie sie do lekarza a on wypisuje L4 albo
    z duplikatem albo xero do drugiej pracy. Opieka nie ma nic wspolnego z
    chorobowym. ta 2 dni mozna brac razem lub osobno ale tylko jedno z was .
    --
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)