PracaGrupypl.praca.dyskusje › jeszcze raz o TP.Ditel

  • 1. Data: 2004-02-29 22:53:12
    Temat: jeszcze raz o TP.Ditel
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Witam!!

    juz raz pisałam na ten temat, ale miałam problemy z kompem, wiec pytam
    jeszcze raz:)

    jak to jest z tą firmą? stanowisko oferowane to konsultant ds reklamy,
    ładnie brzmi ale co się za tym kryje?:) oczywiście wiem na czym to polega i
    tak dalej. Ciekawi mnie tez strona finansowa, jest podstawa, drobna co
    prawda, ale ponoc sa prowizje od podpisanych kontraktów.
    ogolnie to mam jeden mętlik w głowie wiec proszę o jakoiekolwiek info o tej
    firmie:)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-01 21:03:41
    Temat: Re: jeszcze raz o TP.Ditel
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "MK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    >
    > juz raz pisałam na ten temat, ale miałam problemy z kompem, wiec pytam
    > jeszcze raz:)
    >
    > jak to jest z tą firmą? stanowisko oferowane to konsultant ds reklamy,
    (...)
    95%, ze sadzaja Cie przed Panorama Firm, i kaza dzwonic i wciskac reklamy
    firmom, ktore sie oglosily w Panoramie.
    Malo interesujace, wycofalem sie z Panoramy Firm dlatego, ze jedyny efekt
    ogloszenia to hordy "zawracaczy glowy", oferujacych m in ogloszenie w
    ksiazkach TP Ditel :))
    Nie polecam