PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie w CV

  • 1. Data: 2003-07-29 21:33:45
    Temat: bezrobocie w CV
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    Wlasnie skonczyl mi sie urlop macierzynski i jak to bywa nie przyjeli mnie
    do pracy. Dopadly mnie zwolnienia grupowe. Teraz zastanawiam sie czy warto
    mi sie rejestrowac jako bezrobotna (pomijajac ubezpieczenie i zasilek) w
    kwestii umieszczania tego w CV (lub rozmowy kwalifikacyjnej). Do tej pory
    maje CV wygladalo calkiem niezle. Czy pracodawca zwraca uwage na taki fakt
    i jaki moze miec do tego stosunek?

    Dzieki!

  • 2. Data: 2003-07-29 21:52:54
    Temat: Re: bezrobocie w CV
    Od: "Sergiusz N" <s...@p...onet.pl>

    smialo pisz ze jestes bezrobotna, przeciez pracodawcy widza co sie dzieje w
    kraju , nie zyja na ksiezycu, no i przeciez rotacje pracownikow nie zawezaja
    sie tylko do pracujacej czesci spoleczenstwa, nie przejmuj sie i
    powodzenia:)

  • 3. Data: 2003-07-30 09:10:10
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >kraju , nie zyja na ksiezycu, no i przeciez rotacje pracownikow nie zawezaja
    >sie tylko do pracujacej czesci spoleczenstwa, nie przejmuj sie i
    Taaaak, pracodawcy często szukają "nieudaczników" by obniżyć koszty

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 4. Data: 2003-07-30 09:31:55
    Od: "Sergiusz N" <s...@p...onet.pl>

    Nie zapominaj kolego ze w Polsce mamy bezrobocie strukturalne a nie
    naturalne wiec oprocz obibokow wieksza czesc bezrobotnych naprawde chce
    pracowac i nazywanie ich nieudacznikami jest naduzyciem.

  • 5. Data: 2003-07-30 09:58:57
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    dzieki za slowa otuchy...

  • 6. Data: 2003-07-31 19:55:48
    Od: "Grzegorz" <g...@S...gazeta.pl>

    > Nic nie kumasz. Przeczytaj jeszcze raz.

    Nie pisz w HTML-u. Kumasz?

    pozdawiam
    Grzegorz

  • 7. Data: 2003-07-31 23:23:14
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pisz w HTML-u. Kumasz?

    Ta baba naga vel bonik kujany vel coś tam.invalid nie kuma. KF lub
    ignorować.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki