PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie 13%

  • 1. Data: 2013-10-22 20:56:42
    Temat: bezrobocie 13%
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    13% to dużo czy mało? zapytam ponownie, choć mam świadomość, że POEU nic nie
    napisze, jaki jest podział tych bezrobotnych (może być z uwzględenieniem
    poparcia dla istoty)? Kto jest dziś bezrobotnym?

    bo słyszę, że rzont aktywizuje niepełnosprawnych, fajna jest ta reklama, w
    kórej niewidomy przechodzi przez przejście... to takie życiowe...

  • 2. Data: 2013-10-22 21:13:18
    Temat: Re: bezrobocie 13%
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.10.2013 20:56, inny punkt siedzenia... wrote:
    > 13% to dużo czy mało?

    biorac pod uwage, ze UK i Irlandia "zatrudnily" 2 miliony naszych (ok.
    20% czynnych zawodowo) to te 13% to malo. Wystarczy, ze niemcy zaczna
    zatrudniac i bezrobocie w PL spadnie do 3%

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-10-22 22:33:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-22, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    > biorac pod uwage, ze UK i Irlandia "zatrudnily" 2 miliony naszych (ok.
    > 20% czynnych zawodowo) to te 13% to malo. Wystarczy, ze niemcy zaczna
    > zatrudniac i bezrobocie w PL spadnie do 3%

    Nie spadnie znacząco.

    Zauważ, że w dużych miastach w Polsce jest bardzo niskie bezrobocie.
    Duże bezrobocie jest na obszarach słabiej rozwiniętych, gdzie ludzie
    mają niewielką skłonność do migracji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-10-23 20:27:22
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > bo słyszę, że rzont aktywizuje niepełnosprawnych, fajna jest ta reklama, w
    > kórej niewidomy przechodzi przez przejście... to takie życiowe...

    13% to dużo , bardzo dużo. Bezrobocia nie powinno być wcale.
    A praca do wykonania, niewykonana z powodu brau rąk do pracy,
    powinna być wykonywana pszez np. roboty, a brak spszętu, a raczej jego
    projektowanie powinno napędzać gospodarkę.

    Czyli wykształcenie powinno dawać wybur pracy.

    Obecnie w Polsce jesteśmy sprowadzani do roboli. Monopol na projektowanie i
    pracę umysłową mają zagraniczne firmy i koncerny.
    Mamy efekty pszełomu 89.

    W 89 nic dobrego się nie stało. Polacy byli mamieni pseudo.wolnością.
    Tymczasem policja, sądy i komunistyczny aparat polityczny nie został
    rozliczony, wolność nie została rozliczona,
    polityczna sytuacja ludzi psześladowanyh nie zmieniła się praktycznie (może
    na rok, dwa czli na 90, 91 rok),
    a sytuacja gospodarcza drastycznie pogorszyła się: i ludzi osobno i
    społeczeństwa.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2013-10-23 23:18:46
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-10-23 20:27, Stokrotka pisze:
    > 13% to dużo , bardzo dużo. Bezrobocia nie powinno być wcale.

    Oczywiście. Niewolnictwo i przymusowa praca to szczyt twoich marzeń.

    > powinna być wykonywana pszez np. roboty, a brak spszętu,

    Ale za to sprzętu nie brakuje.
    Skoro brakuje ci spszętu to powiedz gdzie to coś można kupić. Kupię i ci
    podeślę. Daj linka, bo nie znalazłem sklepu, który oferuje spszęt.

    > Czyli wykształcenie powinno dawać wybur pracy.

    Ja nie chcę dostawać "wybur" (co to za zwierzęta?), jeszcze mnie pogryzą
    czy coś.

    > Obecnie w Polsce jesteśmy sprowadzani do roboli.

    Kto się sprowadza do roli robola, ten się sprowadza. Takie uogólnianie
    to celowa i chamska manipulacja - tak bym pomyślał, gdybym cię nie znał.
    Ale cię znam, więc wiem, że to tylko klapy na twoim umyśle, a nie
    inteligentna prowokacja.

    > Monopol na
    > projektowanie i pracę umysłową mają zagraniczne firmy i koncerny.
    > Mamy efekty pszełomu 89.

    Pracę umysłową mają ludzie wykształceni. Oni nie mają efektu pszełomu,
    może dlatego nie mają takich problemów.

    > polityczna sytuacja ludzi psześladowanyh nie zmieniła się praktycznie

    Tak, tak. Każdy tłuk, któremu nie chce się opanować umiejętności
    pisania, o umiejętności czytania nie wspominając, ma urojenia o
    "psześladowaniu". I co wspólnego z twoim lenistwem ma polityka?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 6. Data: 2013-10-24 10:14:28
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2013-10-23 23:18, Kviat pisze:

    Daj sobie spokój.

    stokrotka to bliźniacza siostra m.in. innego punktu siedzenia
    i Ministerstwa Propagandy.

    Udziela się rzadko, bo dostęp do komputera ma tylko wtedy, kiedy
    wychodzi na przepustkę.

    Już w latach 90-tych miała do czynienia z programem komputerowym, który
    potrafił drukować PIT-y, przy tej okazji odkryła, że jeden agent
    KGB/Mossadu/WSI raz występuje jako Nowak innym razem jako Kowalski no i
    od tamtego czasu jest prześladowana.

  • 7. Data: 2013-10-24 11:14:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

> [...]
    > powinna być wykonywana pszez np. roboty, a brak spszętu, a raczej jego
    > projektowanie powinno napędzać gospodarkę.

    to ciekawa sprawa, ja uważam, że robotę jak sama nazwa wskazuje powinny
    przerabiac roboty... i tak się dzieje, więc takie ci..y jak tusk budują nam
    jakieś pojebane tory przeszkód, czy testy na inteligencję w sklepach
    internetowych (patrz nowy mBank)...

  • 8. Data: 2013-10-24 11:33:50
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    o tusko-żarcik, na pszyszłość musić zaznaczać w którym miejscu mamy się
    śmiać, bo tak to nie wiadomo...

  • 9. Data: 2013-10-24 18:41:27
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > przerabiac roboty... i tak się dzieje, więc takie ci..y jak tusk budują
    > nam jakieś pojebane tory przeszkód, czy testy na inteligencję w sklepach

    Zgadzam się, i dodam coś jeszcze , co jest bardzo nie propagandowe
    i nie populistyczne.

    Robota na człowieka czekała za komuny: zapuszczone trawniki , obdrapane
    płoty, niedomyte szyby..., i dużo innej roboty fizycznej, bez kturej w
    istocie można żyć.
    Teraz niejednokrotnie te prace wykonują ludzie z wyższym wykształceniem,
    teraz prawie każda spszątaczka ma średnie wykształcenie, za komuny jak
    inżynier wykonywał pracę fizyczną to zwykle jednak na emigracji, teraz robi
    to w Polsce.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 10. Data: 2013-10-24 20:17:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-10-24 10:14, ktos pisze:
    > W dniu 2013-10-23 23:18, Kviat pisze:
    >
    > Daj sobie spokój.

    To tak dla sportu :)

    > stokrotka to bliźniacza siostra m.in. innego punktu siedzenia
    > i Ministerstwa Propagandy.

    Ale ja wiem. Siedziałem już długo na usenecie, zanim te gnomy nauczyły
    się rozpoznawać literki (stokrotka do dzisiaj nie potrafi).
    Inne jego wcielenie: identyfikator: 20040501
    No i jest trochę bardziej inteligentny od stokrotki, co jakiś czas
    zmienia nick, bo doskonale zdaje sobie sprawę jaki syf robi.

    Znam, znam :):)

    Pozdrawiam
    Piotr