PracaGrupypl.praca.dyskusje › medycyna roślin, aktualności

  • 1. Data: 2013-10-09 17:56:01
    Temat: medycyna roślin, aktualności
    Od: m...@g...com

    1. W sprawie ślubowania napisałam do naszego Dziekana, bo też nic nie wiem na czym to
    będzie polegało, więc jak już będę miała jakieś informacje to Wam przekażę. :)

    2. Jeżeli chodzi o ustalanie terminów egzaminów, a w pierwszej kolejności tej chemii
    to wydaje mi się, że I termin może być 1dnia sesji naszej, czyli 3.02.14, drugi
    termin za kilka dni, a potem każdy kolejny egzamin będziemy ustalać tak co 2-3 dni,
    też w zależności ile ich będzie. Co o tym sądzicie?

    3. W trosce o nasze oceny końcowe wydaje mi się, że za jakieś 2 tygodnie, może nawet
    wcześniej udam się do naszego Doktora od ekonomii i zasugeruję mu, że pomysł tych
    eseji, jako zaliczenia przedmiotu jest bardzo dobrym pomysłem i że może zrobilibyśmy
    tak, że jeżeli ktoś by chciał zaliczyć wcześniej to wcześniej przedstawi swój esej,
    żeby na koniec semestru nie było 'wszystko na hura'. Dobrze?

    4. W trosce o nasze oceny końcowe część 2 (bo wiem, że jest sporo osób, którym
    zależy, i bardzo dobrze) wydaje mi się, że jeżeli wykład bhp nie jest obowiązkowy to
    nie ma sensu chodzić na niego, ale żeby mieć jakieś notatki czy cokolwiek na egzamin
    końcowy możemy robić jakieś dyżury, że co tydzień będzie ktoś inny chodził, robił
    notatki i wysyłam całemu kierunkowi, ja mogę iść za 2 tygodnie, bo za tydzień mnie
    nie ma, i każdy będzie miał wolne i każdy będzie miał notatki, wystarczy że jakaś
    osoba co tydzień pójdzie. Chyba, że są osoby zainteresowane i będę chodziły
    regularnie i będą ewentualnie udostępniać nam swoje notatki.. ;)

    5. Piszę od siebie z maila, bo szczerze mówiąc nie ogarniam tego drive'a :D

    6. Do zobaczenia dzisiaj w alibi o ile będziecie !

  • 2. Data: 2013-10-09 19:42:11
    Temat: Re: medycyna roślin, aktualności
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-10-09 17:56, m...@g...com pisze:

    > 5. Piszę od siebie z maila, bo szczerze mówiąc nie ogarniam tego drive'a :D

    Wspieramy cię.

    Pozdrawiam
    Piotr