PracaGrupypl.praca.dyskusje › barman service

  • 1. Data: 2007-02-15 18:18:31
    Temat: barman service
    Od: A...@i...pl

    hejka, licze na wasza pomoc ludziska i na doswiadczenie! kazda
    wypowiedz sie liczy:). Dzis bylam na rozmowie kwalifikacyjnej w barman
    service, i zaproponowano mi kurs barmanki za 290zl, jako koszt
    pokrycia zuzycia alkoholu bo 90%kosztow pokrywaja oni. Pozniej mam
    miec 2 dni praktyk w jakims barze i zazwyczaj juz sie tam zostaje do
    pracy na 3ms na umowe zlecenie. Nie wiem czy to nie jakas firma
    "kogucick", ktora tylko naciaga na kase ludzi, bo w sumie ja chce
    zarobic kase a nie wydawac zanim jescze zaczne prace. Ale z drugiej
    strony chcialabym bardzo pracowac w barze...ratujcie, mieliscie
    stycznosc z barman service?Licze na pomoc. Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-02-15 18:40:30
    Temat: Re: barman service
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    A...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > pokrycia zuzycia alkoholu bo 90%kosztow pokrywaja oni. Pozniej mam
    > miec 2 dni praktyk w jakims barze i zazwyczaj juz sie tam zostaje do
    Olej ich. Jesli potencjalny pracodawca zyczy sobie na samym poczatku
    kase za 'szkolenie' to nalezy go olac cieplym moczem.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-16 14:40:23
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):
    > Olej ich. Jesli potencjalny pracodawca zyczy sobie na samym poczatku
    > kase za 'szkolenie' to nalezy go olac cieplym moczem.

    i zarzadac refundacji za utracone płyny ustrojowe

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2007-02-18 07:58:08
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    Nie rób tego kursu, taki kurs u nich trwa 2 dni, nauczysz się paru drinków
    robić i tyle, nawet nie nalejesz piwa żadnego, a prace? może dostaniesz,
    prace oferują tylko najlepszym na kursie i to jeszcze nie zawsze. Bo jak
    masz na kursie 15 osób to jak miejsca im znajdziesz znajdziesz prace? Ja
    sam u nich zrobiłem tan kurs, było to jakies 2 lata temu, dostałem prace w
    knajpie gdzie bójki to był chleb powszedni. Ogólnie za te 290zł to użyjesz
    alkoholu za 30zł góra, reszta idzie do ich kieszeni.
    Nie wiem jak przy dzisiejszej sytuacji na rynku wygląda zapotrzebowanie na
    barmana, ale pare lat temu to 90% ludzi odchodziło z kwitkiem z tego kursu.

    pozdrawiam
    GeeRbiL

  • 5. Data: 2007-02-20 15:18:59
    Od: k...@v...pl

    On 15 Lut, 19:18, A...@i...pl wrote:
> [...]
    > strony chcialabym bardzo pracowac w barze...ratujcie, mieliscie
    > stycznosc zbarmanservice?Licze na pomoc. Pozdrawiam!

    Barman Service jest o'k osobiście polecam bo warto, możesz sporo się
    nauczyć to jest cały tydzień szkolenia teoria i praktyka a także
    treningi, bardzo pomocne na początku. Ja odrazu się załapałem i to do
    super lokalu, tylko trzeba chcieć. Dużo zawdzięczam tym możliwościom,
    które mi stworzyli. Powodzenia

  • 6. Data: 2007-02-20 15:24:25
    Od: k...@v...pl

    On 18 Lut, 08:58, "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl> wrote:
> [...]
    > barmana, ale pare lat temu to 90% ludzi odchodziło z kwitkiem z tego kursu.

    Piszesz głupoty straszne, może jesteś poprostu słabym barmanem, bo
    szkolenie w Barman Service było super a ja jakoś od razu trafiłem do
    fajnego miejsca. Nie wiem jak było 2 lata temu ale BS teraz działa
    prężnie i otwiera spore możliwości dla tych , którzy chcą i
    potrafią......

  • 7. Data: 2007-02-20 15:36:37
    Od: k...@v...pl

    Barman Service jest o'k, GeeRbil pracował, jak sam pisze..... a tobie
    ściemnia, żebyś nie pracowała, dobre nie?

  • 8. Data: 2007-03-02 19:19:20
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    >Barman Service jest o'k, GeeRbil pracował, jak sam pisze..... a tobie
    >ściemnia, żebyś nie pracowała, dobre nie?

    Że co? myślisz ze ściemniam żeby dziewczyna konkurencji mi nie robiła czy
    co? Po co miałbym ściemniać? Juz dawno nie pracuje w tej branży więc tym
    bardziej nie mam powodu ściemniać. A pisze jak tam było jeszcze nie tak
    dawno, Branie od ludzi pieniędzy,obiecywanie pracy i robienie pseudo
    szkolenia , tak wyglądało.

    Jak wygląda dziś tego nie mogę powiedzieć, może sytuacja na rynku pracy
    wymusiła zmiane traktowania ludzi

    A powiedz mi ile dziś kosztuje kurs?

  • 9. Data: 2007-03-04 19:26:53
    Od: "Anonymous" <m...@g...pl>

    > Dzis bylam na rozmowie kwalifikacyjnej w barman
    > service, i zaproponowano mi kurs barmanki za 290zl,

    przeczytaj sam koniec postu

    http://www.spolki.biz/ogloszenia/viewtopic.php?t=618

  • 10. Data: 2009-06-10 20:31:25
    Od: "kwiatekk900" <kwiatekk900@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    NACIĄGACZE... NACIĄGACE...NACIĄGACZE... Kurs obecnie kosztuje 350 zł, alkochol który
    zużyjesz to max 100 zł. Cie ludzie, zwłaszcza szefostwo (jedno z nich) to poprostu
    cZłowiek który jest chory/a psychiczne!! Naciągają ludzi na kase! Pracuje sie dla
    nich za półdarmo, płacą nędzne ochłapy. Jak coś ci sie nie podoba to wypad... Mają
    swoich pracowników głeboko w @ !! Współczuje wszystkom którzy tam pracują.