PracaGrupypl.praca.dyskusjebarman service › Re: barman service
    From: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: barman service
    Date: Sun, 18 Feb 2007 08:58:08 +0100

    Nie rób tego kursu, taki kurs u nich trwa 2 dni, nauczysz się paru drinków
    robić i tyle, nawet nie nalejesz piwa żadnego, a prace? może dostaniesz,
    prace oferują tylko najlepszym na kursie i to jeszcze nie zawsze. Bo jak
    masz na kursie 15 osób to jak miejsca im znajdziesz znajdziesz prace? Ja
    sam u nich zrobiłem tan kurs, było to jakies 2 lata temu, dostałem prace w
    knajpie gdzie bójki to był chleb powszedni. Ogólnie za te 290zł to użyjesz
    alkoholu za 30zł góra, reszta idzie do ich kieszeni.
    Nie wiem jak przy dzisiejszej sytuacji na rynku wygląda zapotrzebowanie na
    barmana, ale pare lat temu to 90% ludzi odchodziło z kwitkiem z tego kursu.

    pozdrawiam
    GeeRbiL