PracaGrupypl.praca.dyskusje › barman service

  • 11. Data: 2009-11-02 10:45:20
    Temat: Re: barman service
    Od: "magdun" <magduniamag@WYTNIJ_TOwp.pl>

    BS duży pozytyw!!! Piszesz bzdety bo chyba wyleciałaś z firmy hi hi hi z hukiem, za
    wałeczki co? Ja ich lubię i nie narzekam póki co, ....znają się na gastronomii a mnie
    dali szansę a wcale nie musieli i za to dzięks

  • 12. Data: 2009-11-02 11:21:21
    Od: "magdun" <magduniamag@WYTNIJ_TOwp.pl>

  • 13. Data: 2009-11-02 12:38:38
    Od: "magdun" <magduniamag@WYTNIJ_TOwp.pl>

    BS duży pozytyw!!! Komentuję dzisiaj bo sama kiedyś się tym sugerowałam i nie
    wiedziałam co i jak.... Dzisiaj to już 390 zł, jeżeli się zakwalifikujesz a z tym
    nie jest tak od razu. Teoria i praktyka, treningi to wszystko daje inne możliwości i
    rozwija. Same plusy, jeżeli oczywiście ma się ambicje. Poniżej komentarze są różne,
    na samym końcu dziewczyna pisze bzdety bo chyba wyleciała z firmy hi hi hi z hukiem,