PracaGrupypl.praca.dyskusje › bandycki ZUS od DG w 2005 r

  • 31. Data: 2004-03-09 23:41:49
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Kto zostawil dziure budzetowea na wysokosc 80 mld zlotych ,a wczesniej
    > zasypywal ja przychodami z UMTSu czy sprzedazy "sreber"?

    Nikt nie twierdzi, że tego nie było. Mam zacząć przypominać co zostawi
    po sobie SLD?

    > Kto podwyzyl stawki akcyzy na samochody ;)

    Kto wprowadził opłatę paliwową? Kto chciał owinietować kierowców?
    Kto uważa, że internet to pornografia i powinien być obłożony
    22% VAT? Kto chciał najbogatszych opodatkować jeszcze bardziej?
    Kto handluje ustawami i żongluje "lub czasopismami" ? :)
    Mniejsze absurdy?

    > Kto dawal pomysly zeby niepracjacym kobietom wyplacac pensje, albo zaczal
    > reformy po to, zeby reformowac? ;))

    E, był taki pomysł z kobietami? Nie pamiętam. Co do rozpoczętych reform
    to akurat nie były złe. Reforma emerytur była koniecznością. Chyba
    nie chcesz powiedzieć, że centralizacja tego w ZUS'ie była ok?
    Kasy chorych to też standard przynajmniej europejski. Kto to
    scentralizował teraz wtórnie i przed Trybunałem przekonał się,
    że zrobił to bezprawnie w związku z czym wywalono w błoto
    miliardy na jakiś NFZ, który trzeba zlikwidować?

    Nie pisz o prawicowości SLD, bo się ośmieszasz :)

    > Co do prawciowosci SLD - niektore elementy planu Hausnera w tym chociazby
    > ciecia w socjalu. Nie jest to duzo, ale i tak wiecej niz mozna sie obecnie
    > spodziewac po "prawicowym" PiSie

    Weź mnie nie rozśmieszaj z tym planem Hausnera :)

    Umówmy się, że ta dyskusja nie ma sensu. Mamy do czynienia z wtórnym
    socjalizmem ubranym w demokrację. Socjalizmem, który akceptuje większość
    tego narodu, bo przez 50 lat nauczyła się wyciągać rękę po drukowane
    pieniądze. Dalej wyciąga i wybiera tych, którzy robią im dobrze.
    That's it. Głową muru i tej większości, która najczęściej w ogóle
    nie rozumie podstaw ekonomii nie przebijesz :)

    Platformersi tego nie zmienia ;) Tu trzeba zmiany pokolenia a nie
    twarzy - na zresztą w większości te same - tylko pod nowym szyldem. Ciekawe,
    że ludzie w tym kraju nawet tego nie widzą. Halo, halo... Rokita
    w poprzednim Sejmie był w AWS :) Ciekawe gdzie będzie za 10 lat.
    w PPCh. Polska Partia Chorągiewek? :)

  • 32. Data: 2004-03-09 23:48:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr wrote:
    > AWS nigdy nie był partią prawicową. Niestety większość ugrupowań
    > politycznych w Polsce niezależnie od głoszonych ideologii (które w gruncie
    > rzeczy są tylko p*** farmazonów) ma socjalistyczne podejście do spraw
    > gospodarki.. :(

    Nie przyszło Ci do głowy, że jednak owa większość partii i ich poglądów
    wynika z poglądów większości rodaków, którzy pojęcia nie mają o ekonomii?

  • 33. Data: 2004-03-09 23:52:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

> [...]

    nie chcesz powiedzieć, że centralizacja tego w ZUS'ie była ok?
    Kasy chorych to też standard przynajmniej europejski. Kto to
    zcentralizował teraz wtórnie i przed Trybunałem przekonał się,

  • 34. Data: 2004-03-10 09:35:26
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r OT...... złodzieje VATu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Weź mnie nie rozśmieszaj z tym planem Hausnera :)

    właśnie w ramach planu Hasunera obcięto możliwość
    odliczania Vatu z paliwa w samochodzie służbowym......

    Panowie Vat to dobrze pomyślany sposób opodatkowania działalności gospodarczej
    ale on nie może być stosowany jako doraźna metoda grabieży środków
    przedsiębiorcom.......

    Może któryś rząd wróci w końcu do idei VATu czyli prostego podatku
    od wartości dodanej bez zwolnień, ograniczeń i innych cudów......

    po prostu raz w miesiącu podsumowuje vat naliczony odejmuję zapłacony i resztę
    albo wpłacam albo przenoszę albo otrzymuję zwrot z US.........
    czysto mechaniczna czynność bez zastanawiania się kiedy mi wolno a kiedy nie
    czy w tym czy w przyszłym itp.............

  • 35. Data: 2004-03-10 11:13:26
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 9 Mar 2004 14:23:19 +0100, gdy
    g...@p...onet.pl napisał:

    >"Obecnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą płacą ZUS do 677 zł.
    >Szacuje się, że po wprowadzeniu zmian osoby o miesięcznych dochodach 2-2,7 tys.
    >zł zapłacą około 1015 zł, a o dochodach przekraczających 2,7 tys. zł - 1353
    >zł. "

    Jest też bardziej optymistyczna wiadomość. Wg nieoficjalnego projektu
    młode firmy do 2 lat będą płaciły miesięcznie ZUS w wysokości 140zł, a
    nie 480zł.
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040310/e
    konomia/ekonomia_a_22.html

    Robert

  • 36. Data: 2004-03-10 11:35:43
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Wed, 10 Mar 2004 12:13:26 +0100, na pl.praca.dyskusje, Robert Drozd
    napisał(a):

    > Jest też bardziej optymistyczna wiadomość. Wg nieoficjalnego projektu
    > młode firmy do 2 lat będą płaciły miesięcznie ZUS w wysokości 140zł, a
> [...]

    Czyli jak masz to nieszczęście i prowadzisz firmę kilka lat, to należy ci
    się za to kara, bardzo dobre i socjalistyczne podejście.

    --
    Michał

  • 37. Data: 2004-03-10 11:41:18
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > No zaraz - a po co oni tak zwiekszaja te obciazenia? Tak dla jajaec? Bo
    > wyborcy chca, ale nie rozumieja, ze to samonakrecajaca sie spirala.

    Czyli wracamy do tego co napisałem na początku - niestety żyjemy w kraju
    gdzie głupi naród ciągle głosuje na szeroko rozumianą komunę... :-(

    pzdr.
    Piotr

  • 38. Data: 2004-03-10 11:43:29
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Nie przyszło Ci do głowy, że jednak owa większość partii i ich poglądów
    > wynika z poglądów większości rodaków, którzy pojęcia nie mają o ekonomii?

    Niestety, jaki kraj tacy politycy...

  • 39. Data: 2004-03-10 11:59:12
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "M.Tankard" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Czyli jak masz to nieszczęście i prowadzisz firmę kilka lat, to należy ci
    > się za to kara, bardzo dobre i socjalistyczne podejście.

    Ogolnie uwazam, ze zus jest be, ale jakby jeszcze ten pomysl przelozyli na
    zatrudnianych pracownikow (mniejszy zus przy stazu w firmie do 2 lat), to by
    dopiero zrobilo sie smieszne rotacyjne bezrobocie, zakladanie i zamykanie
    firm zeby w nowej mutacji wszystkich zatrudnic itp :))
    Pomijam okradanie zusem pracownikow i zatrudniajacych ich firm, ale jesli
    ktos na DG inwestuje w swoja firme, podnoszac jej wartosc, to chyba inwesuje
    w swoj "program emerytalny" ?

    Czuje, ze od maja furore zrobia biura prawnicze pomagajace przerejestrowac
    firmy na lokalizacje zagraniczna, na litwie lub na slowacji. Sadze, ze
    technicznie rzecz jest do zrobienia, a jesli ktos bedzie tak obslugiwal
    kilkadziesiat malych firm, to bedzie mogl dac im naprawde niziutkie ceny za
    takie uslugi, polaczone z prowadzeniem ksiegowosci w kraju gdzie rozlicza
    sie firma.
    Bedzie ciekawie.
    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Michał

    ---

  • 40. Data: 2004-03-10 12:02:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-10 12:59, osoba przedstawiająca się jako "krzysztofsf"
    napisała co następuje:

    > Czuje, ze od maja furore zrobia biura prawnicze pomagajace przerejestrowac
    > firmy na lokalizacje zagraniczna, na litwie lub na slowacji. Sadze, ze

    Jednego chętnego napewno znajdą ;)

    Jeśli faktycznie ten bandycki ZUS wprowadzą to się nie będę zastanawiał
    (już to zrobiłem) i wygonię firmę do sąsiadów.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /