PracaGrupypl.praca.dyskusje › bandycki ZUS od DG w 2005 r

  • 21. Data: 2004-03-09 18:48:14
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:
    > Podaj przykłady, pamiętając o tym że wzrost gospodarczy to pochodna
    > działań, których efekty występują w długim okresie. No, ale podaj
    > konkrety na tą prawicowość SLD. Podwyższanie podatków gdzie się da?
    > Kto opodatkował np. GPW albo odsetki bankowe? Hm?

    Kto zostawil dziure budzetowea na wysokosc 80 mld zlotych ,a wczesniej
    zasypywal ja przychodami z UMTSu czy sprzedazy "sreber"?
    Kto podwyzyl stawki akcyzy na samochody ;)
    Kto dawal pomysly zeby niepracjacym kobietom wyplacac pensje, albo zaczal
    reformy po to, zeby reformowac? ;))

    Co do prawciowosci SLD - niektore elementy planu Hausnera w tym chociazby
    ciecia w socjalu. Nie jest to duzo, ale i tak wiecej niz mozna sie obecnie
    spodziewac po "prawicowym" PiSie

  • 22. Data: 2004-03-09 18:49:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@n...spamuj.com> wrote:
    > A mógłbyś podać choć jeden przykład "prawicowości" gospodarczej SLD?

    Pisze, ze sprawdzimy na koncu co z tego wyniknie.
    Jesli nie wierzycioe tym okresleniom - poczytajcie prase.

  • 23. Data: 2004-03-09 18:49:20
    Od: "Dlbercik" <f...@y...net>

    zdrowotne to zupelnie co innego... tu mowa o podstawowej skladce na ZUS
    zdrowotne jest w ZUSie i w US 7%dochodu...
    po za tym zdrowotne i tak odejmowane jest od podatku...

    --
    Michal

  • 24. Data: 2004-03-09 19:12:18
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Pisze, ze sprawdzimy na koncu co z tego wyniknie.
    Może się okazać że nie będzie co sprawdzać bo po takiej polityce rządu
    będzie to już _koniec_ polskiej gospodarki. Zresztą jak narazie robią
    wszystko żeby ją dobić przez zwiększenie obciążeń podatkowych/socjalnych.

    Piotr

  • 25. Data: 2004-03-09 19:44:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:c2kkab$c0b$1@news.onet.pl...

    > Raczej zeby podolac wydatkom socjalnym, ktorych w Polsce bez liku i krotym
    > cieciom lud sie sprzeciwia.
    > Widzisz jakas mozliwosc szybkiego zalatania deficytu bez ruszenia wydatkow
    > socjalnych? Bo ja nie
    też nie widzę..........

    1. należy znacznie ograniczyć prawa pracownicze, wprowadzić umowy tymczasowe
    zawierane, rozwiązywane i wypłacane w systemie tygodniowym......

    2. wprowadzić opcjonalność ubezpieczeń leżących w zakresie ZUS

    3. ułatwić egzekucję długów również dla zwykłych podmiotów gospodarczych
    (nie tylko dla wielkich typu zakłady energetyczne czy TPSA) wprowadzić
    możliwość przekazywania bezspornych wierzytelności...... podpisana faktura
    do US w celu natychmiastowej egzekucji.....

    4. Wprowadzić w ustawie o zamówieniach publicznych obligatoryjne terminy płatności
    (7 dni) oraz obligatoryjnie system miesięcznych rozliczeń robót

    5. Wprowadzić pełną odpowiedzialność również finansowa urzędników za
    błędne decyzje, ograniczyć płace w administracji, zamrozić wszelki premie i 13stki
    oraz zamrozić poziom obecny poziom płac na kilka lat.

    to tyle tak na szybko mi się nasuwa z punktu widzenia pracodawcy

  • 26. Data: 2004-03-09 20:07:10
    Od: "Dlbercik" <f...@y...net>

    hmmm popieram.......

    tyle ze to poparcie na nic... nie jestes panem H...

    --
    Michal

  • 27. Data: 2004-03-09 20:09:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > 1. należy znacznie ograniczyć prawa pracownicze, wprowadzić umowy
    > tymczasowe
    > zawierane, rozwiązywane i wypłacane w systemie tygodniowym......

    Nie pozwola zwiazki zawodowe i jeszcze pracujacy, ktorzy boja sie, ze zaraz
    potem zwolni ich pracodawca. W dupie maja bezrobotnych

    > 2. wprowadzić opcjonalność ubezpieczeń leżących w zakresie ZUS

    A kto zaplaci na emerytury obecnych emerytow? ;)

> [...]
    > faktura
    > do US w celu natychmiastowej egzekucji.....

    US? No co ty ;) Oni tylko sami potrafia dla siebie ssac. Inni niech sie
    martiwa sami...

    > 4. Wprowadzić w ustawie o zamówieniach publicznych obligatoryjne
    > terminy płatności (7 dni) oraz obligatoryjnie system miesięcznych
    > rozliczeń robót

    O? A o co chodzi ci z tym erminem platnosci?

> [...]
    > premie i 13stki
    > oraz zamrozić poziom obecny poziom płac na kilka lat.

    Ok

    > to tyle tak na szybko mi się nasuwa z punktu widzenia pracodawcy

    Nooo. Tutaj by sie wiecej uzbieralo.
    Ja chociazbym dal taki warunek, ze wszelkie zasilki od panstwa wiazalyby sie
    z nieodplatna praca na rzecz gminy.
    chce kase - niech zapracuje.

  • 28. Data: 2004-03-09 20:10:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@n...spamuj.com> wrote:
> [...]
    > będzie to już _koniec_ polskiej gospodarki. Zresztą jak narazie robią
    > wszystko żeby ją dobić przez zwiększenie obciążeń

    No zaraz - a po co oni tak zwiekszaja te obciazenia? Tak dla jajaec? Bo
    wyborcy chca, ale nie rozumieja, ze to samonakrecajaca sie spirala.
    A myslisz, ze ci, ktorzy glosowali na Leppera to co? Wczesnej glosowali na
    AWS, potem na SLD, teraz zaglosuja na Samoobrone, potem na PiS...

  • 29. Data: 2004-03-09 20:29:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-09 21:09, osoba przedstawiająca się jako "Michał 'Amra'
    Macierzyński" napisała co następuje:

    > Nie pozwola zwiazki zawodowe i jeszcze pracujacy, ktorzy boja sie, ze zaraz
    > potem zwolni ich pracodawca. W dupie maja bezrobotnych

    Rozgonić związki a pracownik zrozumie że jak pracodawca będzie mógł
    szybko zwalniać to i zatrudniać. Lepiej chyba pracować co trochę po
    trochę niż wcale :)

    > A kto zaplaci na emerytury obecnych emerytow? ;)

    Tak to można do usranej śmierci. Trzeba utworzyć bieżący fundusz
    emerytalny na obsługę emerytów a składki bieżące niech pracują na
    właścicieli.

    > O? A o co chodzi ci z tym erminem platnosci?

    Pewnie o to że kupa podmiotów robi przetarg i nie płaci za dostarczony
    towar czy wykonane usługi.

    > chce kase - niech zapracuje.

    Gut idea :)

    Nasuwa się taka myśl. Czemu ludzie sensownie podchodzący do tematów
    gospodarki siedzą na newsach a nie w parlamencie :)))

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 30. Data: 2004-03-09 20:58:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:c2l8ca$2at$1@news.onet.pl...

    > Nie pozwola zwiazki zawodowe i jeszcze pracujacy, ktorzy boja sie, ze zaraz
    > potem zwolni ich pracodawca. W dupie maja bezrobotnych

    trza by spacyfikowac związki zawodowe......

    > A kto zaplaci na emerytury obecnych emerytow? ;)

    :) życie jest brutalne czas na wycieczkę w góry ;-)

    > O? A o co chodzi ci z tym erminem platnosci?

    A oto aby państwo nie zmuszało przedsiębiorców do kredytowania jego
    inwestycji. Zresztą jednym z obecnie największych problemów
    na który cierpi nasza gospodarka to problemy z przepływem środków....

    > Nooo. Tutaj by sie wiecej uzbieralo.
    > Ja chociazbym dal taki warunek, ze wszelkie zasilki od panstwa wiazalyby sie
    > z nieodplatna praca na rzecz gminy.
    > chce kase - niech zapracuje.

    och można by wiele jeszcze wymyślić........ :)