PracaGrupypl.praca.dyskusje › bandycki ZUS od DG w 2005 r

  • 11. Data: 2004-03-09 17:26:24
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message
    news:c2ks2c$fo3$2@absolut.sgh.waw.pl...

    Generalnie to stracony czas dla tego
    > kraju, ale to lud sam sobie winien. Społeczeństwo manipulowane.

    OT
    Mowisz o USA... czy o Rosji? ;)

    marek

  • 12. Data: 2004-03-09 17:27:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > "Obecnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą płacą ZUS do
    677 zł.
    > Szacuje się, że po wprowadzeniu zmian osoby o miesięcznych dochodach 2-2,7
    tys.
    > zł zapłacą około 1015 zł, a o dochodach przekraczających 2,7 tys. zł -
    1353
    > zł. "
    >

    > "Wydaje mi się, że ta propozycja jest rozsądna i umiarkowana. (...)" -
    > podkreślił Hausner

    Jestem za. Pod jednym warunkiem, ze po roku udowodnia, iz te wplywy od
    _tej_grupy_ faktycznie wzrosly i nie spadla liczba platnikow.

    A jezeli nie wzrosna (czego jestem pewien) to wszystkich umoczonych we
    wprowadzenie pomyslu wyslac z rodzinami do kamieniolomow i niech
    zapierdalaja dopoki nie splaca brakujacej kwoty i/lub nie pokryja swiadczen
    socjalnych dla tych ktorzy polegli w walce z matriksem (z ustawowymi
    odsetkami i kosztami egzekucji oczywiscie). Jezeli nie zdaza - coz, beda w
    kamieniolamach z rodzinami - dzieci i wnuki nie zasila szeregow
    bezrobotnych.

    Albo niech za minimalna buduja Polowi autostrady, a roznica miedzy tym co
    maja a co beda miec - na splate zadluzenia.

    Czysty debilizm.

    Dla osob w okolicach maksymalnej stawki:

    Teraz: 677 / 2,700 = 25% (zostaje do PIT 2,023)
    Pozniej: 1353/2,700 = 50% (zostaje do PIT 1,347)

    Opcja - spolka prawa handlowego i zatrudnienie sie na minimalnej:

    Podstawa dla CIT: 2700 - 840 - 200 = 1,660
    CIT (19%): 315,40
    +ZUSy: 400,00
    Czyli: 715,40 / 2,700 = 26 % (zostaje do PIT*: 1,948.6)

    * A to chyba nawet nie PIT a ryczalt, wiec rezygnujemy z liniowego i wracaja
    nam resztki ulg i prawo wspolnego opodatkowania.

    ZUS ma w plecy 277,00. US do przodu - czysto teoretycznie - 315.00.

    Miesiecznie nie zaplacilismy 600 PLN, jestemy wreszcie pracownikiem
    etatowym, wiec przysluguja nam wszelakie przywileje (ktore skrzetnie od
    samych siebie egzekwujemy). Wzrosna troche koszty obslugi ksiegowej - ale te
    kase zobacza potrzebujacy ludzie a nie durni urzednicy.

    I pocalujta w dupe wojta! Mniej kasy zobaczyta w budzecie, a zwiekszyta
    zatory platnicze (sp. z o. o.!). Gowno chlopu nie zegarek :-P

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 13. Data: 2004-03-09 17:34:49
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Suma sumarum Michał i zupełnie poważnie to patrząc wstecz do 1997 roku
    > SLD zdecydowanie przebiło tych "bogobojnych" z AWS w liczbie afer

    Afera jest to co zalezne bardziej od kasy niz politykow media uznaja za
    sluszne naglosnic.

    Jakby Trybuna i Urban byli prawicowi a reszta swiata lewicowa to stosunek i
    waga afer wygladaly by troche inaczej.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 14. Data: 2004-03-09 17:37:38
    Od: "Dlbercik" <f...@y...net>

    skoro ZUS to ma byc moja emerytura to... dlaczego pan H liczy te pieniadze
    jako dochod panstwa ??

    --
    Michal

  • 15. Data: 2004-03-09 17:39:33
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Afer ok.

    Wow.

    > Ale co do podejscia do gospodarki, to jednak (sprawdzimy na sam koniec) sa
    > bardziej prawicowi od AWS. Miejmy nadzieje, ze poza deklaracjami cos
    > zmienia...

    Podaj przykłady, pamiętając o tym że wzrost gospodarczy to pochodna
    działań, których efekty występują w długim okresie. No, ale podaj
    konkrety na tą prawicowość SLD. Podwyższanie podatków gdzie się da?
    Kto opodatkował np. GPW albo odsetki bankowe? Hm?

  • 16. Data: 2004-03-09 17:49:21
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zdefiniuj "komuna". Bo rzadzace AWS w niczym nie ustepowalo, ba wrecz
    > przewzyszalo w glupocie zadan.

    AWS nigdy nie był partią prawicową. Niestety większość ugrupowań
    politycznych w Polsce niezależnie od głoszonych ideologii (które w gruncie
    rzeczy są tylko p*** farmazonów) ma socjalistyczne podejście do spraw
    gospodarki.. :(

    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2004-03-09 17:51:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-09 18:37, osoba przedstawiająca się jako "Dlbercik" napisała
    co następuje:

    > skoro ZUS to ma byc moja emerytura to...

    He, he, naiwny ;)

    > dlaczego pan H liczy te pieniadze jako dochod panstwa ??

    Bo państwo zabiera tą kasę, na bieżące wypłaty daje inną a na Twoją
    emeryturę pieniędzy jeszcze nie wydrukowali. Tak to mamy porąbane w tej
    naszej Polsce kochanej :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 18. Data: 2004-03-09 17:56:48
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale co do podejscia do gospodarki, to jednak (sprawdzimy na sam koniec) sa
    > bardziej prawicowi od AWS.

    A mógłbyś podać choć jeden przykład "prawicowości" gospodarczej SLD?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2004-03-09 18:06:47
    Od: "Dlbercik" <f...@y...net>

    tyle to to ja wiem tylko po co mowic ze to Zus na moja emeryture ?
    :-))

    --
    Michal

  • 20. Data: 2004-03-09 18:45:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dlbercik <f...@y...net> wrote:
    > tyle to to ja wiem tylko po co mowic ze to Zus na moja emeryture ?
    > :-))

    No a skladki przerozne na ubezpieczenia (w tym zdrowotne) to co? :)