PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta wigilijna (#005)

  • 1. Data: 2011-12-20 12:06:00
    Temat: ankieta wigilijna (#005)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić się od
    męki wigilii w pracy? tylko szczerze...

  • 2. Data: 2011-12-20 13:07:20
    Temat: Re: ankieta wigilijna (#005)
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 13:06:00 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

    > ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić się od
    > męki wigilii w pracy? tylko szczerze...

    Zazwyczaj nas koło 11-12 zwalniają więc nawet się nie opłaca brać zwykłego
    urlopu, bo pół dnia się zmarnuje.
    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-12-20 13:16:27
    Od: "Janko" <p...@p...pl>

    a w tym roku wypada w sobotę!

  • 4. Data: 2011-12-20 13:48:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 14:16:27 +0100, Janko napisał(a):

    > a w tym roku wypada w sobotę!

    I tak nas puszczą wcześniej :)
    --
    marcin

  • 5. Data: 2011-12-20 19:03:57
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jcptn8$85r$1@node2.news.atman.pl...
    > ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić się od
    > męki wigilii w pracy? tylko szczerze...

    My mielismy w zeszlym tygodniu. Jakos to przemeczylem, chociaz szczekoscisk
    od wymuszonego usmiechania sie i nieszczerych zyczen bylo trudno uleczyc.
    Pomog na to 4 pak ciemnej Fortuny :-)

  • 6. Data: 2011-12-21 08:17:44
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić się od
    > męki wigilii w pracy? tylko szczerze...
    Ogólnie to wigilia jest w sobotę, więc ja i tak mam wolne planowo. A poza
    tym pracowa była robiona w poniedziałek. Miałem akurat urlop na żądanie
    (czyli pełnopłatny :), ale z innego powodu i wzięty zanim jeszcze
    wiedziałem, że będą wtedy robić jakieś spotkanie.

  • 7. Data: 2011-12-21 23:10:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    identifikator: 20110701 pisze tak:

    > ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić
    > się od męki wigilii w pracy? tylko szczerze...

    U mnie 3 na 5

    Stare wygi (coby tych fałszywych mord nie oglądać) znienacka żeby
    organizatorzy już nie zdążyli przełożyć na inny dzień.

  • 8. Data: 2011-12-22 09:49:20
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    wiadomości news:jcptn8$85r$1@node2.news.atman.pl...
    > ile osób bierze bezpłatny urlop/zwolnienie lekarskie żeby uwolnić się od

    jakiej męki? O co chodzi ?

  • 9. Data: 2011-12-22 10:16:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-21 23:10:44 +0000, PiteR <e...@f...pl> said:

    > U mnie 3 na 5
    >
    > Stare wygi (coby tych fałszywych mord nie oglądać) znienacka żeby
    > organizatorzy już nie zdążyli przełożyć na inny dzień.

    Piszesz o liczbach, czy o procencie?

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-12-22 10:40:57