PracaGrupypl.praca.dyskusje › admin

  • 21. Data: 2003-07-24 20:22:17
    Temat: Re: admin
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

    > no dobra :) roznica jest w wielkosci firmy :) wlasnie to odkrylem :)
    > duza : zespol/oly specjalizowanych adminow
    > mniejsza : admini znaja sie na wszystkim :)

    ano wlasnie ;)

    tzn. nie tyle "znaja sie na wszystkim" bo to jednak niemozliwe; chodzi
    raczej o to, ze w razie jak do firmy zawita nowe rozwiazanie czy
    zmienia sie wymagania, zeby taki admin w miare szybko byl w stanie
    rozzwiazac konkretny problem, jak np. cos skonfigurowac.

    nie musi miec w papierach doswiadczenia, ze z kazdym sprzetem pracowal
    co najmniej rok, nie. wystarczy, ze bedzie mial w miare spore
    doswiadczenie z roznymi sprzetami/technologiami, to wtedy pracodawcy
    wyciagaj wniosek, ze jak bedzie cos nowego, to tez sobie z tym
    poradzi.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2003-07-26 13:30:44
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Nie widze w tym ogloszeniu nic zdroznego. W zadadzie kilka odnosnikow
    powinno byc zgrupowanych w jednyj grupie a miedzy innymi w bezpieczenstwie:
    > - Umieje;tnos'ci konfiguracji urza;dzen' sieciowych;
    > - Znajomos'ci HP OpenView;
    > - Znajomos'ci problematyki bezpieczen'stwa sieciowego;
    > - Bardzo dobrej znajomos'ci technologii LAN/WAN;
    > - Znajomos'ci technicznego j. angielskiego;

    Te wszystkie umiejetnosci to podstawa dla kogos od bezpieczenstwa sieci. Do
    tego powinien dosjsc oczywiscie jeden lub kilka systemow operacyjnych(tutaj
    tylko dwa). Z tego co ja tutaj widze osoba taka nie musi znac sie na
    doskonalej znajomosci tych systemow tylko na ogolnej oblsudze przez nie
    sieci teleinformatycznych. Reasumujac ogloszenie powinno wygladac tak:

    > Administratora Sieci LAN/WAN (Nr Ref. IT/ADM/03)
    >
    > Oczekujemy:
    > - Wyz.szego wykszta?cenia;
    > - Bardzo dobrej znajomos'ci technologii LAN/WAN;
    > - Bardzo dobrej znajomos'ci systemów operacyjnych Sun Solaris;
    > - Bardzo dobrej znajomos'ci systemów operacyjnych MS Windows NT/2000;
    > - Znajomos'ci technicznego j. angielskiego;
    > - Che;ci cia;g?ego podnoszenia poziomu wiedzy;
    > - Samodzielnos'ci i dobrej organizacji pracy;
    > - Komunikatywnos'ci.

    To byloby to samo ogloszenie tylko niezbyt wskazywaloby co taka osoba
    mialaby robic...

  • 23. Data: 2003-07-28 10:45:07
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl>

    > Marcin Tadeusz Strzyzewski
    > CCNP/CCSP/SCSA
    Mam cos lepszego:

    Gazeta Wyborcza - Gazeta Praca
    Administrator Systemów
    Wymagania:
    -Znajomosc standartów telewizji cyfrowej:DVB,MPEG
    -Znajomosc systemów multipleksacji i przetwarzania sygnalów A/V
    -Znajomosc aplikacji TheSys bazujacej na OpenView
    -Podstaw kryptologii i kodowania sygnalów cyfrowych
    -Jezyka angielskiego na poziomie konwersacyjnym
    -Znajomosci systemów operacyjnych: Unix, Windows,FreeBSD,Linux
    -Baz danych Sybase,Oracle,MSSQL,PostgresSQL,Interbase
    -Znajomosci sprzetu serwerowego
    -Znajomosci zagadnien zwiazanych z sieciami LAN/WAN
    -Dyspozycyjnosci(praca zmianowa 10km od Warszawy)
    I co wy na to??

  • 24. Data: 2003-07-28 11:17:10
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > -Znajomosci sprzetu serwerowego
    > -Znajomosci zagadnien zwiazanych z sieciami LAN/WAN
    > -Dyspozycyjnosci(praca zmianowa 10km od Warszawy)

    Dla mnie bomba - biorę od zaraz ale za 10000 miesięcznie... + mieszkanie :)
    Kogoś nieco pop...

    Pozdrawiam
    PawełW.