PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: o sposobie dyskusji

  • 1. Data: 2003-07-23 11:20:04
    Temat: Re: o sposobie dyskusji
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    ---- Wiadomość Oryginalna ----
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>
    Do: p...@n...pl
    Data: 23 Jul 2003 03:57:18 -0700
    Temat: o sposobie dyskusji

    >dla mnie np. najciekawsze w tej grupie jest porownanie mentalnosci
    >Polakow, co na nia pisuja z mentalnoscia Amerykanow, ktorych znam.
    >czasami roznice bywaja szokujace.

    A mozesz napisac cos wiecej o tej mentalnosci? Bo w sumie znam ja tylko z relacji
    Maxa Kolonko :)) oraz roznych innych reportazy/filmow dokumentalnych o jakichs tam
    wydazeniach w Stanach. Napisz tez co Cie tak szokuje. Byle nie w formie "tu ludzie
    sa tacy inni, tacy fajni, nie to co u nas" :))
    Bo w sumie Twoje wypowiedzi tez mnie czasami draznia ale nie trescia tylko stylem.
    Poglady mam podobne do Ciebie i Amry (w szczegolnosci do Amry).

    Pzdr

    --
    Konrad Inglot
    e-mail: k...@p...pl

  • 2. Data: 2003-07-23 22:17:36
    Temat: Re: Re: o sposobie dyskusji
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    k...@g...pl (=?iso-8859-2?Q?Konlin?=) writes:

> [...]
    Poglady mam podobne do Ciebie i Amry (w szczegolnosci do Amry).

    le to juz raczej na priv, bo i temat szeroki i grupa nie bardzo od
    tego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-07-24 00:19:08
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
    Amry).

    > le to juz raczej na priv, bo i temat szeroki i grupa nie bardzo od

    Dlaczego?Mały off-topic się przyda. A zainteresowanych jest więcej.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki