PracaGrupypl.praca.dyskusjeadmin › Re: admin
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: admin
    Date: 24 Jul 2003 13:22:17 -0700

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

    > no dobra :) roznica jest w wielkosci firmy :) wlasnie to odkrylem :)
    > duza : zespol/oly specjalizowanych adminow
    > mniejsza : admini znaja sie na wszystkim :)

    ano wlasnie ;)

    tzn. nie tyle "znaja sie na wszystkim" bo to jednak niemozliwe; chodzi
    raczej o to, ze w razie jak do firmy zawita nowe rozwiazanie czy
    zmienia sie wymagania, zeby taki admin w miare szybko byl w stanie
    rozzwiazac konkretny problem, jak np. cos skonfigurowac.

    nie musi miec w papierach doswiadczenia, ze z kazdym sprzetem pracowal
    co najmniej rok, nie. wystarczy, ze bedzie mial w miare spore
    doswiadczenie z roznymi sprzetami/technologiami, to wtedy pracodawcy
    wyciagaj wniosek, ze jak bedzie cos nowego, to tez sobie z tym
    poradzi.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net