PracaGrupypl.praca.dyskusje › admin

  • 11. Data: 2003-07-23 14:55:23
    Temat: Re: admin
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:bfluu8$bk$1@inews.gazeta.pl...
    > praca.ogloszenia
    > Administratora Sieci LAN/WAN (Nr Ref. IT/ADM/03)
    >
    > Oczekujemy:
    [..]
    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..
    > + siec i jeszcze ..sporo...
    > nie sadzicie ?

    Ogloszenie calkiem OK. Brakuje tylko informacji o tym, ze mile widziane sa
    osoby z papierami rencisty oraz posiadajace wlasne serwery.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki

  • 12. Data: 2003-07-23 16:40:56
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    zapomniales dodac ze ten rencista musi byc 20 letnia blondynka z 10 latami
    doswiadczenia i 1 grupa inwalidzka, no i nie zaszkodzi zeby tez studiowal.
    Ci nasi pracodawcy nie sa normalni. Wszedzie na swiecie liczy sie
    specjalizacja, tylko u nas trzeba znac sie na wszystkim (czyli na niczym).

  • 13. Data: 2003-07-23 21:20:26
    Od: "Bazz" <b...@p...onet.pl>

    Powinien tez miec umiejetnosc konfiguracji Waszego programu pocztowego bo
    nie wyswietla polskich liter

  • 14. Data: 2003-07-23 21:55:10
    Od: "art" <o...@o...service.com>

    Uzytkownik "Bazz" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Powinien tez miec umiejetnosc konfiguracji Waszego programu pocztowego bo
    > nie wyswietla polskich liter

    i powinien wiedziec ze nad postem sie nie pisze a tym bardziej jak sam komus
    zwraca uwage
    pozdro

  • 15. Data: 2003-07-23 22:53:39
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

> [...]
    > - Komunikatywnos'ci.
    >
    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..

    hm... to ma byc duzo? takie sa wymagania na przecietnego admina w
    duzej firmie w USA, w ktorej jest wewnetrzna siec skladajaca sie z
    kilkuset komputerow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-07-23 22:55:11
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

    > bo jak dla mnie taki spec to lipa-spec
    > _nie_mozna znac sie _dobrze_ na tych wszystkich technologiach. Ok znam

    cholera, a ja znam paru adminow, co sie na tym wszystkim znaja i
    jeszcze na paru innych rzeczach tez. i sa dobrzy w tym co robia (ale
    uwaga, nie sa programistami tzn. sa w stanie napisac proste skrypty
    etc. ale to tyle).

  • 17. Data: 2003-07-24 07:19:40
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:
    >

    > hm... to ma byc duzo? takie sa wymagania na przecietnego admina w
    > duzej firmie w USA, w ktorej jest wewnetrzna siec skladajaca sie z
    > kilkuset komputerow.

    nina...bzdura :) akurat sie przygladam ogloszeniom w usa dla adminow w
    sieci : jesli szukaja CCIE, to nikt nie mowi o polaczeniu z windows (
    MCSE ) no..moze CISSP jesli szukaja kogos do security...ale takiej
    rozbieznosci nie ma ..nie chce mi sie szukac poparcia..ale moge znalesc :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 18. Data: 2003-07-24 10:01:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

> [...]

    > MCSE ) no..moze CISSP jesli szukaja kogos do security...ale takiej
    > rozbieznosci nie ma ..nie chce mi sie szukac poparcia..ale moge znalesc :)

    to ja ci podam przyklad z firmy, w ktorej pracowalam przez 3 lata:
    cobalt networks.
    siec wewnetrzna a w nia wpiete zarowno windowsy (desktopy) jak i
    linuxy (desktopy) oraz troche makowek (jak u kogo); serwery w firmie
    zarowno pod linuxem (kilka) jak pod winda (kilka); dwa lacza T-1 na
    swiat, na routerach CISCO.

    i tym sie zajmowalo 3 adminow, kazdy wymienny z kazdym.
    w ich gestii lezalo zapewnienie nieprzerwanej funkcjonalnosci.

    nie zapominaj, ze admina dobra znajomosc jakiegos sprzetu to nie musi
    byc na poziomie takim, zeby poprawial bugi, starczy jak bedzie umial
    to poprawnie skonfigurowac i tym administrowac.

    ogloszenia dla adminow sa rozne: sa ludzie, ktorzy przez 10 lat
    administruja jednym serwerem (vide adminiw SUNie na przyklad), a sa
    tacy, ktorzy pracuja w mniejszych firmach z kilkoma roznymi
    podsieciami i serwerami i musza sie zajmowac wieksza iloscia roznych
    serwerow, sprzetu etc.

  • 19. Data: 2003-07-24 10:34:13
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > hm... to ma byc duzo? takie sa wymagania na przecietnego admina w
    > duzej firmie w USA, w ktorej jest wewnetrzna siec skladajaca sie z
    > kilkuset komputerow.

    Powiedzialabym ze to przecietne wymagania u nas w duzej firmie
    ogolnokrajowej.
    Pracowalam w takiej.
    W dodatku wymagania byly a nie szly za tym szkolenia, doszkalalo sie we
    wlasnym zakresie. Ale moze to byc szkokujace to fakt.

    BaM

  • 20. Data: 2003-07-24 11:55:28
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > to ja ci podam przyklad z firmy, w ktorej pracowalam przez 3 lata:
    > cobalt networks.

    no dobra :) roznica jest w wielkosci firmy :) wlasnie to odkrylem :)
    duza : zespol/oly specjalizowanych adminow
    mniejsza : admini znaja sie na wszystkim :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski