PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy

  • 11. Data: 2010-10-14 11:52:56
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:i96pv4$abr$1@inews.gazeta.pl...

    > Za to pojawi się kolejny: kto zwróci koszty dojazdu do pracy.
    Sądzę, że to nie jest problem. Podejmując pracę kalkuluję ile zarobię do
    łapy minus konieczne koszty i czy mi się to opłaci. Muszę dojechać, wrócić,
    czasem kupić odpowiednie ubranie itp.
    BTW - jedną robotę mam poza miejscem zamieszkania. Podczas umawiania się na
    wynagrodzenie powiedziałem, że kosztuje mnie paliwo i inne koszty
    eksploatacyjne i podniosłem stawkę. Dostałem i opłaca mi się to.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-10-14 12:57:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > Problem zniknie przede wszystkim z chwilą podjecia pracy.

    Zwracaja pracujacym, nie burzy cie?

    http://www.puplesko.pl/klient/zwrot_kosztow.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-10-14 13:08:21
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "kamil" <k...@s...com> napisał

    > Szczegolnie, ze dotyczy to ludzi, ktorzy zaplacili sporo podatkow i
    > zasilek nalezy sie jak psu miska.

    A ja *nadal* płacę podatki.
    Czy w związku z tym należy mi się od Państwa zwrot kosztów dojazdu do
    pracy, skoro cały czas dzięki temu zasilam budżet?

    K.

  • 14. Data: 2010-10-14 13:09:14
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.sw.gov.pl/

    Co ma do tego służba więzienna?

    K.

  • 15. Data: 2010-10-14 13:14:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message
    > "kamil" <k...@s...com> napisał

    > A ja *nadal* płacę podatki.
    > Czy w związku z tym należy mi się od Państwa zwrot kosztów dojazdu do
    > pracy, skoro cały czas dzięki temu zasilam budżet?

    A dlaczego nalezy sie stazystom, ktorzy swoje zarabiaja?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-10-14 13:23:22
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zwracaja pracujacym, nie burzy cie?
    > http://www.puplesko.pl/klient/zwrot_kosztow.html

    Na pewno dobrze przeczytałeś ten artykuł?
    Tam są warunki do spełnienia i liczne okoliczności odmowy.
    Czy mnie burzy? Raczej mogę powiedzieć, że nekoniecznie jest to
    najszczęśliwsz rozwiązanie.
    Co będę sobie na zawał, udar zarabiał lub wrzody hodował?
    A może się od razu pociąć, sfilmować, wrzucić na youtube i ostatkiem sił
    linka na grupę posłać? ;)))

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-10-14 13:44:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Na pewno dobrze przeczytałeś ten artykuł?
    > Tam są warunki do spełnienia i liczne okoliczności odmowy.

    Co nie zmienia faktu, ze mozliwosc istnieje.

> [...]
    > Co będę sobie na zawał, udar zarabiał lub wrzody hodował?
    > A może się od razu pociąć, sfilmować, wrzucić na youtube i ostatkiem sił

    Cokolwiek sprawia Ci przyjemnosc, wnikac w szczegoly nie bede. Nie rozumiem
    tylko swietego oburzenia kilku osob. Facet placil podatki, stracil prace (na
    kazdego moze trafic), to i szuka wsparcia od strony panstwa, na ktore
    wczesniej lozyl grube pieniadze.

    Moze od razu urzadzic pikiete pod szpitalem, bo skoro ja place i nic mi nie
    jest, to bezrobotny u lekarza tez "sie z chujem pozamienial"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-14 13:59:54
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > A dlaczego nalezy sie stazystom, ktorzy swoje zarabiaja?

    Nie wiem, ale uważam, że to granda.

    K.

  • 19. Data: 2010-10-14 14:05:16
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Facet placil podatki, stracil prace (na kazdego moze trafic), to i szuka
    > wsparcia od strony panstwa, na ktore wczesniej lozyl grube pieniadze.

    No i ma takie wsparcie* - zasiłek przez bodaj pół roku.
    Fakt, niewielka suma, ale chyba masz świadomość, że dostając ten zasiłek
    NIC nie robi.
    Jakby zasiłek był wypłacany pod warunkiem wykonania jakichś prac
    społecznych (sprzątanie liści itp.), to jak znam życie nikt by się na to
    nie połasił.

    * do tego UP często gęsto szuka mu posady, organizuje targi pracy,
    szkolenia, kursy - wszystko to też za darmo

    K.

  • 20. Data: 2010-10-14 14:05:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, ale uważam, że to granda.

    Przynajmniej jakos motywuje, lepsze to niz placic bezrobotnemu bez
    kwalifikacji do konca zycia..

    Pozdrwaiam
    kamil