PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ??? › Re: Zwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ???
  • Data: 2006-11-24 20:13:31
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ???
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-11-24 20:09, Kaizen napisał(a):

    > A jakie jest uzasadnienie tych zwolnień? Przyczyną rozwiązania umowy
    > bez wypowiedzenia musi być konkretne zdażenie o którym pracodawca
    > dowiedział się w ciągu ostatniego miesiąca.

    Pojawil sie niepochlebny artykul w prasie dotyczacy firmy. Na stronie
    www gazety pojawily sie komentarze, moich kolego posadzono o ich
    autorstwo (ja jeszcze nie uslyszalem zarzutow) i zarzucono "szkalowanie
    dobrego imienia firmy" oraz "korzystanie z internetu w czasie pracy".
    Totalna paranoja bo nikt z nas nic tam nie wypisywal.