PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ??? › Re: Zwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ???
  • Data: 2006-11-25 16:03:45
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne. Jak uniknac ???
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ek7jvb$os1$1@nemesis.news.tpi.pl alugastrin <...@...pl>
    pisze:

    > Pojawil sie niepochlebny artykul w prasie dotyczacy firmy.
    To się zdarza.

    > Na stronie www gazety pojawily sie komentarze, moich kolego posadzono o
    > ich autorstwo
    Domyślam się, że te komentarze także były niepochlebne? ;)

    > (ja jeszcze nie uslyszalem zarzutow)
    Więc poczekaj.

    > i zarzucono "szkalowanie dobrego imienia firmy"
    Dowody mają?

    > oraz "korzystanie z internetu w czasie pracy".
    j.w.
    Zwolnienie dyscyplinarne wymaga bardzo konkretnego uzasadnienia. A przed
    sądem to uzasadnienie trzeba jeszcze obronić, czyli udowodnić winę
    pracownika polegającą na naruszeniu podstawowych obowiązków pracowniczych.

    Jotte