PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
  • Data: 2005-09-10 13:41:20
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: stokrotka [10 Sep 2005 14:17:28 +0200]:

    > Te dzieci po prostu myślą logicznie zamiast uczyć się regułek.

    Te dzieci posiadaja pewne ograniczenie, ktore nie pozwala im
    funkcjonowac tak, jak funkcjonuja zdrowi ludzie. Dlatego musza
    uczyc sie regulek -- bo nie sa w stanie inaczej. Mimo, ze spora
    czesc z nich bardzo by chciala.

    To troche tak jak np. z dziecmi otylymi -- tez posiadaja pewne
    ograniczenie, ruchowe konkretnie, i mimo ze chcialyby moc jak
    inni biegac przez pol dnia, to nie maja wiekszego wplywu na to
    ze po chwili sie zasapia a przez plot nie przeskocza.

    Nie jest to rzecz jasna nic zlego, kazdy jakies ograniczenia
    posiada. Tylko inteligentny czlowiek zdaje sobie z nich sprawe
    i stara sie z nimi walczyc, a takie durnowate egzemplarza jak
    np. Ty kombinuja jak kon pod gorke zeby tylko nie podejmowac
    tego wysilku.

    > Jeśli 48% dzieci ma takie zaświadczenie to jest choroba ?

    Nie, to jest niedoskonalosc systemu orzecznictwa. Skoro przeszlo
    przez niego tylu kretynow udajacych chorobe, to cos jest nie tak.

    > I ich wszystkich chcesz leczyć ? :)))))

    Owszem, zaburzenia sie leczy. Zdziwiona?

    > Wiesz ile to kosztuje?

    No fakt. Dobra, to przestanmy tez moze leczyc choroby serca, co?
    Wiesz ile taka transplantacja kosztuje? A mozna zrobic ustawe wg.
    ktorej bedzie to norma i juz. Proste.

    > Ucz ich tej ortografii, rób dyktanda codziennie,
    > a natychmiast zwiększy się wypadkowość w śród dzieci,
    > bo tysiące pójdzie na wagary zamiast na dyktando.

    Twoje prawdopodobnie tak, skoro od malego zaszczepisz im paniczny
    lek przed jakimkolwiek wysilkiem dotyczacym nauki polskiego. Masa
    dzieciakow jakos w panike nie wpada z powodu dyktanda.

    Kira