  • Data: 2005-09-10 16:20:09
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    10.09.2005 # 16:47:13, Wojciech Bańcer napisał:

    > Taaa...
    > Nakaż wszystkim, żeby pisali tak jak tu:
    > http://www.lady-jewel.mylog.pl/
    > Super będzie, nie ma co...

    Swego czasu szukając pracy zapisałem się do generacji gg i tego szczerze
    żałuję - liczyłem (o naiwności), że może zgłosi się jakiś pracodawca,
    a tutaj odzywają się tabuny ludzi, którym nie chce się przeczytać
    dokumentacji, pomyśleć i przejrzeć archiwum. Do tego piszą mniej więcej
    tak, jak podałeś w przykładzie.

    BTW. Z subskrybowanych tam "grup" już się "wypisałem", jednak zostały
    jeszcze trzy "grupy", które sam założyłem. Jedyna droga, aby się tego
    pozbyć to chyba mail do kogoś z administratorów gg ? Ma ktoś z tym jakieś
    doświadczenia ;) ? Nie zauważyłem tam nigdzie linka do usuwania "grupy"
    - być może coś przeoczyłem, jednak wątpię, abym sam mógł sam sobie poradzić
    ze względu na przypisane już osoby do grupy...
    --
    pozdrawiam