  • Data: 2005-09-10 16:13:21
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    10.09.2005 # 13:48:13, stokrotka napisał:

    > Mam wskanowany dyplom.
    > Ale na tej grupie nie można dadać załącznika,
    > można co prawda link, ale ja nie mam własnej strony.

    Nie bierz tego do siebie, ale dyplom o niczym nie świadczy. Informatyka
    to (przynajmniej dla mnie) w dużej części programowanie, a jeszcze
    większej myślenie (podstawa). Wielu ludzi ma z tym poważne problemy.
    W tej chwili nie dziwię się podejściu pracodawców do absolwentów -
    chociaż sam nim jestem - informatyków i tych "trochę mniej" informatyków
    jest po prostu zbyt wielu, a pracodawca nie jest w stanie odróżnić po
    zawartości CV kto jest kim. Pewna znajoma takie cuda powpisywała do
    swojego CV, że moje się przy tym wszystkim kryje, jednak w pracy nie
    była podstawowych rzeczy zrobić (z powodu niezrozumienia pewnych
    prostych mechanizmów - np. zasady działania SpamAssasina, czy też
    tego, czym są wyrażenia regularne). Ukończyła studia dzienne na UJ.
    To tak, aby nie być gołosłownym. Acha - żeby nie było, że jestem
    szowinistą - znam również mężczyzn z podobnymi "problemami", jednak
    wspomniany wcześniej problem rzuca się w oczy z powodu renomy uczelni.

    PS. Każdy informatyk projekt bazy danych zaczyna IMHO od ogólnego
    modelu, określenia typów danych, a następnie przekształca do minimum
    3NF. Ale to tak swoją drogą - tylko się czepiam, aby wyszło że mam
    rację :P. Jak każdy facet ;).
    --
    pozdrawiam