  • Data: 2005-09-10 16:31:44
    Temat: 5 palców
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Jeśli ty tego chcesz, załóż taką inicjatywę ,
    > mamy wolność, masz do tego prawo,
    > ale kosekwencją tego może być że wszyscy zaczną kraść,
    > bo jak podatnik będzie miał prawo liczyć : 2+2 = 3
    >
    > samochód będzie bez koła zapasowego bo 4 + 1 = 5,
    >
    > A 90% z 30 -osobowej klasy będzie wynosić 2 osoby - i taki będzie
    przydział
    > mleka na klasę
    >
    > TO WSZYSTKO BĘDZIE TWOJA WINA.

    "O'Brien podniósł lewą dłoń, jak uprzednio chowając kciuk.
    -- Pokazuję ci pięć palców. Widzisz pięć palców?
    -- Tak.
    I naprawdę je widział przez ułamek sekundy, dopóki coś
    w jego mózgu się nagle nie przestawiło.[...]
    [...] każda kolejna sugestia O'Briena wypełniała sobą mały
    segment pustki, stając się niepodważalną prawdą,
    a dwa plus dwa mogło się naprawdę równać trzy lub pięć,
    jeśli zachodziła potrzeba."

    :]

    --
    Koziorozec