PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: [OT]Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-10 13:45:11
    Temat: Re: [OT]Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Sat, 10 Sep 2005 00:54:01 +0200]:

    > A mi ktos bardzo to reklamowal...

    Nom. Zazwyczaj cos sie dzieje, ale w tym roku jestem wrecz
    przerazona poziomem tej imprezy. Nie wiem, czy nasza ukochana
    Pani Prezydent celowo probuje ja rozwalic, bo w zeszlym roku
    w ogole odwolac chciala, czy o co chodzi -- fakt, ze tym razem
    jest to po prostu wyprzedaz ze sklepow... Zalosne.

    > "czesc, jestem tu, jestes moze w poblizu, bo ja tu bede
    > jeszcze godzine i moze przylecisz w te czesc miasta i
    > posiedzimy te pol godziny", bo mnie jako odbiorce cos takiego
    > by raczej zdenerwowalo :)

    A nie krepuj sie, o ile w razie czego nie zdenerwujesz sie
    z kolei ze akurat pracuje i nie dam rady :)

    Kira