PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmyortograf ię.Dyslektycy łą cz cie się, bo mnie z asz
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zreformujmyortograf ię.Dyslektycy łą cz cie się, bo mnie z asz
    Date: Tue, 13 Sep 2005 01:49:58 +0200

    Re to: Bremse [Mon, 12 Sep 2005 13:22:20 +0100]:

    > Jesteś nietolerancyjna.

    No toz ja srednio raz dziennie powtarzam ze owszem, jestem bardzo
    nietolerancyjna -- i co chwile ktos mnie zaczyna podejrzewac, ze
    ja jednak tolerancyjna jestem tylko raz mi sie wypslo... ;)

    > Ja cały czas tego typu kwiatki sadzę (jakieś przekręcenia liter
    > w dłuższych wyrazach, których nawet po ponownym przeczytaniu nie
    > wyłapuję np. "tch" i "cht"

    Na klawiaturze normalne. I prawde mowiac, wysylajac posta nie zawsze
    go czytam jeszcze raz i sprawdzam, bo z reguly jak cos nawet walne
    to jest to zwykla literowka. Natomiast na to, zeby walnac cos tego
    kalibru w oficjalnym dokumencie, nie pozwolilabym sobie.

    Troche nie ta skala, wiesz ;)

    > Na szczęście inne narody są bardziej tolerancyjne. Następnym
    > razem jak Ci jakiś Wietnamczyk, czy Chińczyk cv przyśle, bądź
    > bardziej wyrozumiała ;-)

    Jakby to byl chinczyk czy inny wietnamczyk, to bym sie nie czepila.
    Ale od polaka jednak znajomosci wlasnego jezyka wymagam. Bo po co mi
    pracownik, ktoremu nie mozna kazac czegokolwiek napisac -- bo nigdy
    nie wiadomo, jak bardzo sie akurat tym razem zblazni? Zbedny i juz.

    > Eee tam, żadnej organizacji, po Tobie bym się tego nie spodziewał... .

    Zdarza sie najlepszym ;)

    Kira