PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-15 07:28:22
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (tekst w nowej notacji)
    > stokrotka;
    > ... załuż ...

    > Chciałbym tylko zauważyć, uprzejmie ma się rozumieć, że nową pisownią
    > *załóż* powinno być *zausz* . ;)

    Wiesz, mi obojętnie, ja się błęduw czepiać nie będę,
    ale według pierwotnego założenia tej reformy jednak "załuż" ,
    bo to ż/sz słyszane na końcu dla mnie nie pozostawia wątpliwości, że to jest ż.
    Jak bym była polonistką to na matuże, i w zeszycie, na pewno zaakceptowała bym
    oba zapisy,
    jednak w słowniku HYBA umieściła bym załuż (to już szczeguł do rozważenia) .