PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-15 03:20:15
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > NIe musiałeś.

    Po pierwsze: jestem kobietą ;))

    > Ta reforma nie zakłada zamiany f i w oraz b i p.
    > ani zamiany ż na sz.

    Ale dlaczgo nie???
    Ja protestuję!!!
    To dyskryminacja!!!

    > Gdybyś się mniej napracował, zrobił byś mniej błędów.

    Gdybyś Ty nie pisała głupot, to ja nie musiałabym
    ich robić! ;)))

    > Ta reforma jest dla inteligentnyh
    > a tu: nie dość że głupi to jeszcze pracowity.

    'Inteligentnyh', czyli inteligentnych inaczej??? :))

    Przestań się już dziewczyno ośmieszać i jeszcze
    brać grupową denerwować.
    Znajdź sobie pracę, bo to z nudów takie dyrdymały
    Ci się tworzą.
    Zajmij się czymś pożytecznym.

    --
    Koziorozec

    P.S.: Jedno jest pewne - jest z kogo ciągnąć 'łacha' ;)))