PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znowu o ulotkach ;)

  • 1. Data: 2004-06-12 21:36:26
    Temat: Znowu o ulotkach ;)
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    Hej !
    Czy ktos nie orientuje sie jakie firmy na Slasku zajmuja sie kolporterstwem
    ulotek ?
    Chodzi glownie o aglomeracje Slaska ...

    Szukania w internecie nic nie daly :(
    A jesli chodz np o :
    Pojscie grzecznie do Geant-a czy innego Hipermarketu pani z obslugi klienta
    mi mowi na pytanie : "jaka firma kolportuje panstwa ulotki" odpowiada ze nie
    moze mi podac takiej informacji ... ehh szkoda gadac :(

    Z gory dziekuje za odpowiedz !

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 2. Data: 2004-06-13 08:30:00
    Temat: Re: Znowu o ulotkach ;)
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    Czyzby nie bylo zadnych osob na grupie ze Slaska ? ktore kiedykolwiek
    roznosily ulotki ? :( Porazka ...

    A mozna zrobic np tak ze zatrudnic sie np w Krakowskiej jakies firmie a ona
    np poczta przesle ulotki ? itd ?

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 3. Data: 2004-06-13 09:14:49
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > A mozna zrobic np tak ze zatrudnic sie np w Krakowskiej jakies firmie a
    ona
    > np poczta przesle ulotki ? itd ?

    A po co komu na Slasku ulotki np z Krakowa ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-06-13 10:32:16
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    > A po co komu na Slasku ulotki np z Krakowa ?

    Nie chodzi mi o ulotki ... ale np Tsco czy inne hipermarkety jakies
    powazniejszej firmie zlecaja roznoszenia katalogow promocyjnych po domach
    itd ...

    Dlatego sie spytalem o taka mozliwosc bo kolega mi cos wspominal o tym ze np
    Media Markt w Zabrzu i cale M1 korzysta z glownej firmy ktora jest w
    Krakowie ...

    Pozatym i tak wogole nie ma na tej grupie odzewu co do roznoszenia wiec
    widze ze nie ma sensu kolejny raz walkowania postu :( Bede musial dorwac
    kolesia ktory roznosi po moim osiedlu ... lub jakos inaczej dostac info co i
    jak :(

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 5. Data: 2004-06-13 11:12:00
    Od: "Jakub Bryl" <jbryl[NIE]@[SPAMUJ]poczta.onet.pl>

    W artykule news:cah3ae$lec$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Piotr SQ9FK z adresu <s...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > roznosily ulotki ? :( Porazka ...
    >
    > A mozna zrobic np tak ze zatrudnic sie np w Krakowskiej jakies firmie

    Przejdź się po lokalnych uczelniach wyższych, zazwyczaj tam jest pełno
    ogłoszeń typu "studenta do roznoszenia ulotek zatrudnię, tel..." Może coś
    znajdziesz.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl GG: 2715980 Jakub.Bryl (at) gazeta.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 6. Data: 2004-06-13 12:22:58
    Od: "Secio" <U...@p...gazeta.pl>

    Piotr SQ9FK wrote:
    > Hej !
    > Czy ktos nie orientuje sie jakie firmy na Slasku zajmuja sie
    > kolporterstwem ulotek ?
    > Chodzi glownie o aglomeracje Slaska ...

    Calkiem czesto informacje o kolportowaniu ulotek znajduja sie w serwisie
    Gratka.
    Proponuje sprawdzac wojewodztwo Slaskie.
    http://www.gratka.pl/pr/szukaj.phtml?slowa=&id_regio
    n=12&z_dnia=-1&inte=on&gaze=on&id_rubryka=1

    Vy 73! ;-)
    Mariusz

  • 7. Data: 2004-06-13 17:32:49
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    > Calkiem czesto informacje o kolportowaniu ulotek znajduja sie w serwisie
    > Gratka.

    Oh juz myslalem ze sie nie doczekam odpowiedzi hihi :D
    Wielkie dzieki za pomoc :)

    > Vy 73! ;-)
    > Mariusz

    Kolega tez krotkofalowiec ? Czy CB-sta ? Czy poprostu zorientowany w temacie
    :D

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 8. Data: 2004-06-13 17:33:29
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    > Przejdź się po lokalnych uczelniach wyższych,
    > zazwyczaj tam jest pełno
    > ogłoszeń typu "studenta do roznoszenia ulotek
    > zatrudnię, tel..." Może coś
    > znajdziesz.

    Ok dzieki :)

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 9. Data: 2004-06-13 18:01:25
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl> napisał
    > Hej !
    > Czy ktos nie orientuje sie jakie firmy na Slasku zajmuja sie
    kolporterstwem
    > ulotek ?

    moze nie dokonca odpowiem na twoje pytanie, ale napisz cos w temacie,
    mianowicie jak juz znajdziesz firme ktora zaproponuje Ci roznoszenie ulotek
    to dokładnie przeczytaj umowe jaka Ci zaproponuja, bo moga puzniej wyniknac
    niezle jaja, czytalem talka umowe i jest tam np taki zapis, ze wszystkie
    ulotki maja byc dostarczone do mieszkac i zawieszone w foliowych woreczkach
    na klamkach mieszkan, i w razie stwierdzenia ze nawet jedna ulotka bedzi
    lezala np na wycieraczca zamiast na klamce pracodawca moze odmuwic wyplaty
    wynagrodzenia, trzeba uwazac na takich kombinatorów

    --
    Drag

  • 10. Data: 2004-06-13 23:26:03
    Od: "Secio" <U...@p...gazeta.pl>

    Piotr SQ9FK wrote:

    > Oh juz myslalem ze sie nie doczekam odpowiedzi hihi :D
    > Wielkie dzieki za pomoc :)

    > Kolega tez krotkofalowiec ? Czy CB-sta ? Czy poprostu zorientowany w
    > temacie

    Nie, nie CB'sta ;-). Powiedzmy, ze koleje losu sprawiły, że niedoszły 100%
    krótkofalowiec. Wciąż SP9 4967 KA ;-)

    Pzdr,
    Mariusz