PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie - ankieta dla bezrobotnych !!

  • 1. Data: 2004-06-12 20:14:30
    Temat: Bezrobocie - ankieta dla bezrobotnych !!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl>

    Serdecznie Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne kilka
    minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński
    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta_bezrob_
    2.html

    strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-06-12 20:51:12
    Temat: Re: Bezrobocie - ankieta dla bezrobotnych !!
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Serdecznie Witam
    > Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    > potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego
    czasu

    Miej litość dla bezrobotnych i nie wysyłaj tego po raz trzeci. W
    przeciwieństwie do listów pocztowych, w Iternecie płaci odbierający. Sam
    rozumiesz, że nie ma wiekszego absurdu niż walka z bezrobociem za pieniędze
    bezrobotnych, co właśnie usiłujesz robić.

  • 3. Data: 2004-06-12 21:54:10
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    MC napisał(a):

> [...]
    > rozumiesz, że nie ma wiekszego absurdu niż walka z bezrobociem za pieniędze
    > bezrobotnych, co właśnie usiłujesz robić.

    chyba, zeby przy ankiecie byl nr konta i kazdemu wplacalby po np 5 zl.
    Wtedy bylaby chec i prawdziwsze dane ludzie by wpisywali...

    Niech autor posta spojrzy (gdziekolwiek) ile inne firmy wydaja pieniedzy
    na R&D i inne.