PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy - gorsze warunki

  • 1. Data: 2006-07-28 22:28:04
    Temat: Zmiana pracy - gorsze warunki
    Od: "Franek" <f...@p...fm>

    Praca w obecnej firmie nie daje mi satysfakcji.

    Mam propozycje z innej firmy, na gorszych warunkach. Troche gorsza
    pensja i warunki pozafinansowe (gorszy dojazd, czeste delegacje itp).
    Natomiast wydaje mi sie, ze ta nowa praca bylaby dla mnie ciekawsza.

    Czy zmienilisbyscie w takiej sytuacji prace?
    Minusem jest nizsze wynagrodzenie (ok. 20%), gorsze warunki oraz utrata
    spokoju i komfortu (teraz pracuje w stabilnej firmie, 8h pracy, bez
    nagordzin itp).

    franek

  • 2. Data: 2006-07-29 08:10:45
    Temat: Re: Zmiana pracy - gorsze warunki
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Praca w obecnej firmie nie daje mi satysfakcji.

    dlaczego?

    > Mam propozycje z innej firmy, na gorszych warunkach. Troche gorsza
    > pensja i warunki pozafinansowe (gorszy dojazd, czeste delegacje itp).
    > Natomiast wydaje mi sie, ze ta nowa praca bylaby dla mnie ciekawsza.

    a jakie to w ogole sąprace, które opisujesz?

> [...]
    > Minusem jest nizsze wynagrodzenie (ok. 20%), gorsze warunki oraz utrata
    > spokoju i komfortu (teraz pracuje w stabilnej firmie, 8h pracy, bez

    gdybym wiedzial co robisz i o jakich kwotach mowisz moglbym sie postawic w takiej
    sytuacji:)
    Wojtek

  • 3. Data: 2006-07-29 08:20:53
    Od: "Franek" <f...@p...fm>

    > gdybym wiedzial co robisz i o jakich kwotach mowisz moglbym sie postawic w takiej
    sytuacji:)

    jestem programista, i szacuje ze zarobki bylyby ok 20% mniejsze +
    pogorszenie warunkow pozafinansowych.

    franek

  • 4. Data: 2006-07-29 09:54:04
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Franek" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    > jestem programista, i szacuje ze zarobki bylyby ok 20% mniejsze +
    > pogorszenie warunkow pozafinansowych.

    No tak, ale jesli zarabiasz netto 2000 a mialbys zarabiac 1600
    to jest inna sytuacja niz 10000->8000.
    Na Twoim miejscu zastanowilbym sie powaznie, czy nowa
    praca bylaby w perspektywie faktycznie tak duzo ciekawsza.

    Piotr

  • 5. Data: 2006-07-29 12:00:37
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > jestem programista, i szacuje ze zarobki bylyby ok 20% mniejsze +
    > pogorszenie warunkow pozafinansowych.

    czemu olałeś franku moje pytanie, dotyczace kwestii, dlaczego obecna praca nie daje
    Ci satysfakcji?
    Jakie są mierniki satysfakcji pracy programisty?
    Proszę nie ściemniac.

    Wojtek